Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Håper med dette på positivt svar, eller noe i den duren? Syns jobbsøknaden slutter så brått. ? Anonym poster: 4ae2acb3c08b952dae5e5403419d6b13
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Ser frem til å høre fra dere. Takk! Anonym poster: 4ae2acb3c08b952dae5e5403419d6b13
Guttaboys Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 Håper på velvillig behandling av min søknad.
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 Synes ikke man skal bruke ordet håpe på den måten i en søknad. Jeg avslutter aldri med noe sånt vas, når jeg er ferdig å skrive, avslutter jeg med "vennlig hilsen". Ser ut til å fungere bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå