Februargullet2013 Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Har ikke somlet meg til og sett den enda, skulle ta med samboerens sin til hotellet,men glemte det ;(, vet dere om den er på netflix? hørt mye bra:)
kjm87 Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Har sett den maaange ganger. Syns den er kjempe bra :-) Du kan vel bare søke på netflix for å se om den er der. :-)
PeppaPig Skrevet 1. februar 2013 #4 Skrevet 1. februar 2013 haha uff nå måtte jeg le litt. Det skrives Gump og ikke Gomp. Jeg fikk litt assosiasjoner til godteriet som heter gomp og så for meg at han satt der og knasket på gomp istedenfor sjokolade.. Tja, du skjønner når du ser filmen "lifes like a box of gomp" klinger ikke like bra Men uansett, det er en helt herlig film som du absolutt burde se!
Februargullet2013 Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2013 Takk skal dere ha:) HEHE Gomp var litt feil ja,men er veldig godt
Catlady Skrevet 1. februar 2013 #6 Skrevet 1. februar 2013 Takk skal dere ha:) HEHE Gomp var litt feil ja,men er veldig godt Har du ikke sett den enda ?? Legg fra deg det du gjør,sett den på,ta med kleenex og en bøtte med e-stoffer og nyt en av tidenes mest fantastiske filmer !!
Februargullet2013 Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2013 Nei, glemte den hjemme dessverre. Men skal søke på netflix . hehe,så trist altså, og jeg er gravid, kan ikke være bra:)
Catlady Skrevet 1. februar 2013 #8 Skrevet 1. februar 2013 Nei, glemte den hjemme dessverre. Men skal søke på netflix . hehe,så trist altså, og jeg er gravid, kan ikke være bra:) Den er ikke bare trist altså, men sånn "feel good" film. Griner hver gang jeg ser den, gravid eller ei, mitt latinske blod får virkelig kjørt seg .... også savner jeg en venn som Forrest
Frufluffy Skrevet 1. februar 2013 #10 Skrevet 1. februar 2013 Den står på listen min over beste filmer, noen påpeker riktignok at jeg ikke kan ha sett så mange filmer de siste 10 årene for mine beste filmer er ganske gamle mange av dem Uansett, det er en film som man bør se og se flere ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå