Skautrollet Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 her er vi litt uenige når det barnevogn. fra før har vi en søskenvogn som guttene våre har brukt, men de sitter mindre og mindre i den nå, vi har også en enkeltvogn av merket "Basson baby" meg dypbag og sportsdel. saken er at enkeltvogna er blitt brukt av 3 unger med noen års mellomrom, bremsene begynner å svikte og kalesjen funker dårlig. da kunne ihvertfall jeg tenkt meg å kjøpe en ny ny til den som skal komme nå til sommeren, trenger ikke en flunkende ny men jeg vil at den skal fungere som den skal. mannen min er litt uenig i dette og mener vi fremdeles kan bruke den gamle enkeltvogna eller søskenvogna. hva ville dere synes og gjort?
Mamma'n til Ollibolli Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Jeg hadde kjøpt ny, uten tvil ;-) greit å ha en som bremsene virker på med mindre det går fryktelig hardt utover økonomien :-)
Elsker livet Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Jeg hadde uten tvil kjøpt ny. Men nå er ikke barnevogner kun en bruksting for meg, mer et klenodium, og da tar jeg ikke til takke med noe bare fordi det fungerer.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 går jo an å kjøpe "ny" brukt også, hvis det skulle være pengene det står på. Vi kjøpte brukt, men den ser nesten ikke brukt ut, og fikk den for under halve prisen av ny Anonym poster: 67c2cf4a226060013f53afa3070e2521
Serepta Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 Hadde kjøpt en pent brukt. Så mye som jeg har brukt vognene både i permisjonstida og etterpå, er det viktig at de fungerer bra , er gode å kjøre og ser bra ut. Men min mann kommer aldri til å skjønne dette, og han har meldt litt ut av disse diskusjonene og innsett at det blir sånn jeg har tenkt.
Major HotLips Houlihan Skrevet 31. januar 2013 #6 Skrevet 31. januar 2013 Jeg ville kjøpt ny, men jeg bruker vognene mye så det er viktig med en som funker ordentlig Dessuten så er det du som skal være hjemme (går jeg ut i fra) og bruke vogna så da er det du som burde bestemme det.
Skautrollet Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2013 går jo an å kjøpe "ny" brukt også, hvis det skulle være pengene det står på. Vi kjøpte brukt, men den ser nesten ikke brukt ut, og fikk den for under halve prisen av ny Anonym poster: 67c2cf4a226060013f53afa3070e2521 er ikke penger det står på er ikke gjerrig eller no, men kjøper heller en pent brukt vogn til 2-3000 enn en flunkende ny til 7-8000
Galskapens overhode Skrevet 31. januar 2013 #10 Skrevet 31. januar 2013 Beklager. Mini kidnappet telefonen
TPK Skrevet 31. januar 2013 #11 Skrevet 31. januar 2013 Jeg har allerede bestemt meg for å kjøpe ny til en evt. 3.mann, så jeg hadde absolutt gått for ny hvis dere har råd til det.
Serepta Skrevet 31. januar 2013 #12 Skrevet 31. januar 2013 Du kan jo selge tvillingvogna om du ikke trenger den lenger, så har dere en vogn mindre i gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå