Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Har utrolig vondt i den ene puppen, det verker og stinger, som det kan gjøre før mensen. Fullammer og baby er snart et halvt år. Har ikke slitt særlig med melkespreng eller andre problemer, men det gjør mindre vondt etter at jeg har ammet. Noen som har opplevd noe lignende? Det er ingen kuler eller annet som ser/kjennes annerledes ut, det er rett og slett smerte i det som kanskje kan være en melkegang? Kan man få vondt i disse uten at man ser at den er tett? Anonym poster: 63352821fcc237c2cb89657fccdd50ba
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Brystbetennlse? Høres sånn ut.. Kan det gå over av seg selv, eller må det antibiotika til? Det er vondt i et definert område inne i puppen kjennes det ut som. Vondt når noen støter borte i brystet osv. Anonym poster: 63352821fcc237c2cb89657fccdd50ba
Liljekonvall<3 Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 Jeg mener å huske at det gikk over av seg selv, men at det er veldig viktig å ikke få melkespreng og ikke bli kald. Men er du usikker, så hadde jeg tatt meg en tur til legen
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 Jeg mener å huske at det gikk over av seg selv, men at det er veldig viktig å ikke få melkespreng og ikke bli kald. Men er du usikker, så hadde jeg tatt meg en tur til legen Takk, jeg ser det an litt. Har vart noen dager nå. Bruker det brystet først hele tiden, så det tømmes. Føles bedre med en gang etter amming, men så begynner det gradvis å verke mer og mer igjen. Anonym poster: 63352821fcc237c2cb89657fccdd50ba
Countess Skrevet 31. januar 2013 #6 Skrevet 31. januar 2013 Uff, høres ut som brystbetennelse ja.. Eller noe som kan være på tur å bli det. Men er det normalt å få det om man er flink å tømme brystet da? Jeg fikk brystbetennelse sist. Da var det fordi jeg hadde sinnsykt såre brystvorter, så jeg klarte ikke amme på det. Det resulterte i feber, SMERTER og (etter en samtale med lege) tvangsamming! Gikk over da, men ring en lege du. Omså bare ringe legevakten for å høre..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #7 Skrevet 1. februar 2013 Jeg har det helt likt akkurat nå, og har blitt litt bekymret etter at dette nå har vart i noen dager. Jeg fullammer nå mitt tredje barn og har aldri hatt brystbetennelse eller kjent det slik som nå. Dere som har hatt det; Kjente dere kuler/klumper? Jeg trodde man gjorde det med brystbetennelse, men hele brystet er mykt. Det gjør mest vondt idet hun begynner å suge, og hvis jeg klemmer eller noen dunker borti Anonym poster: 90461b7176720be89944ede40dda8835
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #8 Skrevet 2. februar 2013 Jeg har det helt likt akkurat nå, og har blitt litt bekymret etter at dette nå har vart i noen dager. Jeg fullammer nå mitt tredje barn og har aldri hatt brystbetennelse eller kjent det slik som nå. Dere som har hatt det; Kjente dere kuler/klumper? Jeg trodde man gjorde det med brystbetennelse, men hele brystet er mykt. Det gjør mest vondt idet hun begynner å suge, og hvis jeg klemmer eller noen dunker borti Anonym poster: 90461b7176720be89944ede40dda8835 HI her, da har vi det helt likt. Jeg har ingen klumper, og dette er tredje barnet jeg ammer. Aldri opplevd det slik før. Synes det lindrer å dusje varmt vann på det, og også å amme - så antar det må være en slags betennelse. Almenntilstanden er forøvrig god, så tror ikke jeg trenger antibiotika. Gir det noen dager til før jeg evnt går til legen. God bedring til oss :-) Anonym poster: 63352821fcc237c2cb89657fccdd50ba
<3 2G <3 Skrevet 2. februar 2013 #9 Skrevet 2. februar 2013 Kan vel være en tett melkegang som ikke har blitt skikkelig betent enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå