Gå til innhold

uke 16 og ingen økt vekt


Anbefalte innlegg

Skrevet

har altså ikke lagt på meg noe... hadde gått ned når jeg var på siste kontroll. bare 0,5kg da. er ganske stor fra før av. spiser som vanlig. skal jeg bekymre meg? fikk plutselig en ide om at jeg sikkert ikke har lagt på emg fordi beibin ikke vokser = død... helt forferdelig.. neste kontroll kan ikke komme fort nok!!!

 

Anonym poster: bfb017ccc12ce27f85779d2e884523fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt :) La ikke på meg før jeg var 28 uker på vei.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Neida, ikke unormalt. Hvertfall ikke når du er stor fra før. Jeg er og det, og snart 18 uker. Har ikke gått opp et gram

Skrevet

Jeg la ikke på meg noe før jeg var rundt 30 uker på vei, men det er så vidt jeg vet ikke noe i veien med barnet. Er bare så kvalm selv.

 

Anonym poster: b3ab53e3ae9e9b15a26fcc9946a660ce

Skrevet

Helt normalt. Enda mer normalt om du er stor fra før. Du trenger nok ikke bekymre deg ;)

 

Jeg er selv normalvektig (nærmet meg undervektig), og la ikke på meg før rundt uke 22. Og jeg gikk ikke noe ned i vekt heller. Nå i uke 35 har jeg bare gått opp 5 kg, alt er bra med babyen :)

 

Anonym poster: 0c9de44660a93a986202e5f6a9c4d641

Skrevet

Jeg er normalvektig og gikk ikke opp før nærmere uke 18. Så ikke stress med det.

 

Anonym poster: 34b2934f74dc16cfdcfb3c0eb3ec2479

Skrevet

Om du er overvektig fra før av, skader det i grunn sjelden om man ikke har vektoppgang hele svangerskapet.

 

Anonym poster: 8754acb144f080795b977f4317c93385

Skrevet

Hadde de samme bekymringene som deg! Jeg la bare på meg 2 kg totalt, og de kom ikke før rundt uke 33. Men alt var helt fint med babyen!

 

Anonym poster: d106ce412ee6b92c21f6062dffc16073

Skrevet

Heldiggris!! :) Jeg er 18+4 og har lagt på meg 5 kg! Sist la meg på meg totalt 30 kg, og denne gangen blir nok ikke annerledes..

Skrevet

Slapp av, jeg er selv i uke 16 og har gått ned et kg fra startvekt. Ifølge legen min var det svært individuelt hvor mye man la på seg i begynnelsen. Babyen veier jo bare 100 gram nå ca, så den utgjør jo ikke så mye på kroppen din. Er selv slank, men ikke bekymret. De ekstra kiloene kommer nok etter hvert:)

 

Anonym poster: 877335d23e42569a0758d5dc283cd6f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...