Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Jeg er 35 år og har bestandig hatt regelmessig og relativt liten mens. Fikk mensen i dag, etter planen, men fytti katta som jeg blør! Aldri opplevd slik kraftig blødning før. Har skikkelig vondt også (noe jeg heller aldri har hatt...) Skulle bytte bind nå, var så fullt at da jeg dro det av, sprutet det blod overalt var ikke lenge siden jeg byttet sist heller Bare litt klaging fra meg som omsider oppdaget hvorfor enkelte klager på mensen.. Anonym poster: 9a0e3c3c6efe92f7e21fa185ba78b729
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Kan det være en spontanabort? Håper du blir bedre snart uansett grunn! Pass på at du får i deg mat med jern i siden du mister så mye blod. Anonym poster: 7076d1708cb20d3c628558f2d135ccc2
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Tenkte spontanabort jeg også, eller muskelknute. Anonym poster: ba70f931671b7b93edc59cad923ea7ad
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 Kan det være en spontanabort? Håper du blir bedre snart uansett grunn! Pass på at du får i deg mat med jern i siden du mister så mye blod. Anonym poster: 7076d1708cb20d3c628558f2d135ccc2 Ikke gravid nei. Steriliserte meg da minste ble født for ett par år siden Håper også det går over snart Hehe, skal innrømme at jeg har tenkt mitt om de som har klaget over mensen, viste jo at ikke alle var like heldige som meg, men likevel liksom.. Men nå skjønner jeg dem litt bedre ja Anonym poster: 9a0e3c3c6efe92f7e21fa185ba78b729
<3 2G <3 Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 Sånn mens jeg har hver gang det der, noe dritt spør du meg!! Skal begynne med menskopp etter fødselen. Klarer ikke grufulle stappfulle bindene som må byttes en gang i halvtimen.
Caprica Skrevet 31. januar 2013 #6 Skrevet 31. januar 2013 Jeg fikk plutselig mye kraftigere mens for 1,5 år siden.. blødde gjennom alt. Skikkelig pyton når arbeidsbuksa er hvit :-$. Dro til gynekolog som ikke fant noe galt, slik som kan skje sa han, og jeg fikk resept på Cyklokapron. Funker veldig bra, refuserer blødningen betydelig! Vil anbefale en time hos gynekolog slik at du får sjekket om alt er på stell og evt be om resept. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå