Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Må bare få "sagt" det til noen, siden jeg ikke forteller det til noen andre... Møtte en mann for første gang i går som jeg har skrevet i flere uker med via nettet. Jeg er "gammel" i gamet nettdating og har få om noen illusjoner igjen. Men denne mannen og jeg fikk en spesiell kontakt og i går møttes vi altså for første gang.... og wow for et møte!!! Det var som om vi hadde kjent hverandre i årevis. Og veldig, veldig gjensidig! Vanligvis må jeg fortelle mine nærmeste venninner at jeg har truffet noen, men denne mannen vet ingen at jeg har skrevet med en gang. Og ingen vet at jeg møtte ham i går. Akkurat som om det er for nært, jeg vil beholde det helt for meg selv. Men likevel så bobler jeg jo over her, og da er anonymforum genialt å ha! Vet selvfølgelig ikke hva fremtiden vil gjøre med oss, vi er realistiske på det. Men for en herlig følelse å møte noen som man bare føler slik for umiddelbart! Så i dag bare smiler jeg Anonym poster: d5fe8626fd0ca080097f40f0a53aaf6c
Tjullebolla Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Så koselig da! Hva er vel bedre enn å gå rundt og glise fra øre til øre?:-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Så koselig da! Hva er vel bedre enn å gå rundt og glise fra øre til øre?:-) Ingenting er bedre i dag i hvert fall Anonym poster: d5fe8626fd0ca080097f40f0a53aaf6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå