Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Etter å ha lest tråd her om exer så ble jeg litt nysgjerrig på hva mine exer holder på med for tiden, så jeg leita fram noen profiler på fb. Profilen til ene exen min fikk meg dog til å få et lite sjokk, det står jo fødselsdato der, dagen stemmer men året ikke like mye. Han var et år eldre en meg fra hva han sa selv og jeg hadde aldri noe grunn til å tvile på dette. Så ser jeg på fb at han er 4!!!! år yngre en meg Ikke spilt stor rolle nå altså men jeg var ganske ung den gang så han var jo bare barnerumpa. Hører med til historien at vi nesten giftet oss, jeg brøt forlovelsen og forholdet 1 mnd før datoen. Så det føles ufattelig flaut at jeg ikke oppdaget en slik løgn. Jaja ikke så rart at faren hans ikke var overstrømmende med tanken på at sønnen skulle gifte seg da............ Anonym poster: ab438fa1593cca20fc0afde96f8b7dac
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Det kan jo hende han har løyet av seg noen år på FB da ? Anonym poster: af7ae8f88742ab68a4789fa99540ee82
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 Det kan jo hende han har løyet av seg noen år på FB da ? Anonym poster: af7ae8f88742ab68a4789fa99540ee82 Så ut til at han har hele slekta si og mange venner fra den tiden vi var sammen pluss andre så jeg vill ikke tro det. Ser ikke helt hvorfor han skulle føle behov for å juge på facebook, Jeg ville nå ikke sett på han to ganger på den måten om jeg hadde vært klar over alderen dengang så der var det jo mer grunn til å juge. Spiller jo ingen rolle da bare litt flaut å ha vært forlovet med noen og ikke vite hvor gammel de er. Ikke noe jeg kommer til å fortelle nære venner tror jeg da kommer jeg aldri til å slutte å høre om det hehe Anonym poster: ab438fa1593cca20fc0afde96f8b7dac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå