TPK Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Nå har eldste vært hjemme fra barnehagen hele denne uken pga forkjølelse. I går ble babyen syk, og i dag er det min tur! Ikke sovet noe i natt, og føler meg crappy og har kort lunte (passer dårlig i kombinasjon med sutrete barn!). Så nå ligger vi her i sofaen hele gjengen... Er så drit lei av å se på barne-TV, lese bøker og leke med Duplo! Hjelper ikke at i var hjemme noen dager sist uke også, og uken før det. Har virkelig fått full pakke i januar, med både omgangssyke og forkjølelse, og totalt 9 sykedager! Bra jeg har permisjon... I morgen og lørdag er jeg også alene med ungene, så jeg føler virkelig jeg har tatt min del denne uken! Uff, jeg teller bare timene til mannen kommer hjem... Dagens klageinnlegg!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 I hear you, sister... sjette dagen hjemme med sykt barn her. I tillegg er bhg stengt, så eldstemann (som er proppfull av energi) fyker rundt her og maser og kjeder seg. Har dessverre ikke evnen til å leke alene :S Brygger visst på noe jeg også, blir søkksvett bare jeg går fra stua til kjøkkenet. Puh. Anonym poster: c6bbf3304b8e819111127ac1d7073f4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå