Gå til innhold

Noen med nettbrett her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken type? Og er dere fornøyd? Deler dere nettet fra tlf?

 

Anonym poster: 3de42f3f81ce92e5a439e0f086554ed8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

 

Anonym poster: 602189dd35b138368cd2c65f47121939

Skrevet

Har iPad, er strålende fornøyd :) Har wifi-utgaven og det fungerer helt fint å dele nettet til tlf.

Skrevet

Har iPad2 og digger den. Har det koblet opp på trådløsnettet hjemme eller der jeg er, om det ikke er nett bruker jeg tlf ja.

Skrevet

Har samsung galaxy tab 10.1, fikk til jul 2011. Veldig fornøyd, bruker den kun med "vanlig" internett.

 

Anonym poster: e3498792d640eea0bed3c92a59f177c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...