Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Hvilken type? Og er dere fornøyd? Deler dere nettet fra tlf? Anonym poster: 3de42f3f81ce92e5a439e0f086554ed8
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 ? Anonym poster: 602189dd35b138368cd2c65f47121939
Ugress Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Har iPad, er strålende fornøyd Har wifi-utgaven og det fungerer helt fint å dele nettet til tlf.
<3 2G <3 Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 Har iPad2 og digger den. Har det koblet opp på trådløsnettet hjemme eller der jeg er, om det ikke er nett bruker jeg tlf ja.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 Har samsung galaxy tab 10.1, fikk til jul 2011. Veldig fornøyd, bruker den kun med "vanlig" internett. Anonym poster: e3498792d640eea0bed3c92a59f177c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå