Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Toåringen er syk og det eneste som gjelder er mammas fang. Vi leser og synger, men naturlig nok blir det mye tv og film, da selvfølgelig på hennes premisser. Er det slemt av meg å sitte og surfe litt på nettet innimellom når Drømmehagen ruller over skjermen for n'te gang? Sitter ikke med den oppslått hele tiden altså, men når hun sitter oppslukt i noe som er kjeeeedelig for meg som vi i tillegg har sett ørten ganger før så føler jeg for litt underholdning jeg også. Hun sitter på fanget mitt og laptopen står ved siden av oss. Hva sier dere, fryktelig dårlig mamma? Anonym poster: 638a1ad827a2f7cf38c5c588b0bd46dc
verdens heldigste mamma Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Jeg tror ikke det er lurt å sitte på PC-en hva enten du har et barn på fanget eller ikke. Den kan knuses. ;-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Hihi, si det til vesla som bruker leke-dataen (fått til jul) sin som stol Anonym poster: 6896de4284742d6963f2ab6253d8a1bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå