Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Mitt barn som år har hatt litt forskjellige frisyrer, halvlangt, hanekam, ganske kort og nå helt barbert (noen millimeter igjen, pga lus!) Og jeg synes faktisk han er kjempefin med å være skinna, han kler det faktisk veldig. Han foretrekker hanekam da, og skal spare til det igjen sier han Anonym poster: ab73e87ad1890f7199ccb55e8e300c84
Elsker livet Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Guttene: kort på sidene og litt høyere på toppen, gjerne med gele e.l. fremme for å løfte håret litt opp over pannen. De hadde sikkert kledd hanekam også, men det har et image vi ikke vil at barna skal ha før de evt. fikser seg selv til frisøren. Jenta: lengde på håret, ikke pannelugg, sideskill.
Gjest Antarctica Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Sovesveis, omtrent som Baktus. De er så søte med baktushår!
Appelsindyret Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 Min gutt har 50-talls hårsveis han er såååå fin med det! Kort på sidene, lengre på toppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå