Gå til innhold

Når jeg har mensen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker jeg å ikke fikle for mye med vask og såpe der nede så jeg dusjer sjelden mens jeg menser.(bytter binn da)

Da får blodet størknet og det fester seg i Hjørdishårene. Kjempedeilig følelse og ligge å kjenne på det:)

etterpå så nøster jeg opp i blodflokene eller så klipper jeg det rett og slett av hvis det er vanskelig å gre de ut.

Så setter jeg meg ned og gleder meg til neste måned :)

 

Anonym poster: f581148050c0489d1c9db2efa76d1b42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

 

Anonym poster: 665f80809e431235051c5470b3b40d74

Skrevet

Dytt

 

Anonym poster: 665f80809e431235051c5470b3b40d74

Skrevet

Ja... Det var jo spesielt.

 

Anonym poster: 20be33d06d57038bcad1009ecde6b732

Skrevet

Det er visst veldig sundt :)

 

Anonym poster: 665f80809e431235051c5470b3b40d74

Skrevet

Dytt

 

Anonym poster: 665f80809e431235051c5470b3b40d74

Skrevet

Dytt

 

Anonym poster: 665f80809e431235051c5470b3b40d74

Skrevet

Å herre fred!!!!!!!!

 

Anonym poster: e94107dc5a9ff1eb7f807fadbfac5999

Skrevet

Synts du det virker intressant?:)

 

Anonym poster: 665f80809e431235051c5470b3b40d74

Skrevet

Ja

 

Anonym poster: 665f80809e431235051c5470b3b40d74

Skrevet

Haha, dagens... Hjørdishårene?

 

Anonym poster: 9a979dbcce5ed2bc834bde56481985a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...