Gå til innhold

Hvilke fiskekaker synes dere er gode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

First price har jo noen,Rema 1000..Bruker dere de billige eller kjøper dere dyre?

Anonym poster: 46167abcc70a12cc2740734a2fb22e86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rema(Gode Hav) og Fiskemannen sine er helt greie , men foretrekker de fra Volda fiskemat.

Extra fra Coop styrer jeg unna.

Anonym poster: ef675fc3a7df281cb2d6f8ea1e9d84bc

Skrevet

Husker ikke merket, men Kiwi har noen fiskekarbonader med 67% fisk som var veldig gode (lurer på om det var purre eller gressløk i dem). Ellers har vi brukt de grove fiskekakene fra Rema, men de er litt i salteste laget, Kiwi sine var bedre, og ikke alt for dyre.

Skrevet

Kjøpte forresten de villaksburgerne med dill (eller noe tilsvarende på ICA). Datteren min, som vanligvis er veldig glad i fiskekaker brakk seg og gikk og spyttet i do, første og eneste gang hun har gjort det. Jeg er ikke så glad i fisk, og disse smakte veldig fisk, men lot som ingenting i tilfelle det bare var jeg som ikke likte dem.

Hun spør nå hver gang vi skal ha fiskekaker "det er vel ikke de vi hadde før en gang vel?" før hun vil smake ;) Mulig de er sunne, men gode var de ikke!!

Skrevet

Kjøpte forresten de villaksburgerne med dill (eller noe tilsvarende på ICA). Datteren min, som vanligvis er veldig glad i fiskekaker brakk seg og gikk og spyttet i do, første og eneste gang hun har gjort det. Jeg er ikke så glad i fisk, og disse smakte veldig fisk, men lot som ingenting i tilfelle det bare var jeg som ikke likte dem.

Hun spør nå hver gang vi skal ha fiskekaker "det er vel ikke de vi hadde før en gang vel?" før hun vil smake ;) Mulig de er sunne, men gode var de ikke!!

Fiskekaker som smakte fisk a gitt!! ;-)

Anonym poster: efc90a03c94be5bdc8488297c06a53f5

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe på rema 1000. Men aner ikke merket. Kjøper med så mye fisk som mulig, minimum 60%

Skrevet

Jeg synes ikke vanlige fiskekaker smaker fisk slik fisk smaker fisk, og de som gjør det smaker høgg ;)

Skrevet

Godehav sine er veldig gode.

Eller aller helst hjemmelagde;-)

Skrevet

De jeg lager selv :)

Anonym poster: 1e9fff7d5a2f4db734dbb5b113a8f8b1

Skrevet

Lofoten fiskekaker har mye fisk, og er veldig gode synes jeg.

Skrevet

De jeg lager selv :)

Anonym poster: 1e9fff7d5a2f4db734dbb5b113a8f8b1

Enig! :)
Skrevet

De grove de har på Kiwi er fra Lofoten tror jeg, de heter fiskekarbonader med steinbit og hvitløk ;) de er supergode ogg min datter som er ett år elsker dem :)

Skrevet

Kjøper bare fiskekaker fra Knutstad og Holen. Det er en fiskebutilk her jeg bor. Nydelige!

Skrevet

Kjøper på Neptun fisk ;)

Skrevet

Kjøper bare fiskekaker fra Knutstad og Holen. Det er en fiskebutilk her jeg bor. Nydelige!

Det er i nabokommunen her og,kanskje prøve å kjøpe fiskekaker der neste gang ;) Pleier å kjøpe Rema sine fiskekaker vi..

HI

Anonym poster: 46167abcc70a12cc2740734a2fb22e86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...