Gå til innhold

Dere som har "hvit" vaskehjelp.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd med vasken? Hva betaler dere og hvilket firma?

 

Må dere rydde grundig først eller tar vaskehjelpen det meste?

 

Anonym poster: 0a8045924a2b8353ab5d2f9ef2a19276

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte vaskehjelpen jeg ansatte på telefon om det. Det viste seg at hun med hvit mente at hun ikke var mørk i huden, og ikke at hun betalte skatt... ;).

 

Anonym poster: 60338a6a3ad72add4162032de69129e7

Skrevet

Vi bruker ISS og tror vi betaler 160-170kr i timen. Er veldig fornøyd, men hender jo at en karm eller små skjulte steder blir glemt. Orker ikke henge meg opp i det, er fornøyd så lenge gulv og synlige flater er rene :P

 

Jeg legger unna småting, men de setter inn i oppvaskmaskina og flytter selv ting imellom etterhvert. Hadde en samtale første gang om hvor mye vi trenger å gjøre, men det var helt opp til oss. Jeg personlig synes det er litt greit at ikke alt er bomba, men at jeg har ryddet opp leker, kastet reklame og ryddet bort småting før dem kommer. De er her for å vaske, ikke for å rydde etter oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...