Gå til innhold

Merker rare tak i magen og underlivet innimellom :

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 dager til Termin, og i det siste har jeg hatt rare tak i magen og underlivet, ikke veldig vondt,men litt og veldig ubehaglig, lille gutt beveger seg mye også :) noen som vet hva det er? magen er også veldig hard,så har mye kynnere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt være starten på rier! Sist gang kjente jeg kraftig nedpress nesten hele tiden de siste 2-3 dagene før fødsel. Føltes som jeg skulle føde hver gang jeg satte meg på do, eller genrelt når jeg satte meg ned noe sted.

Skrevet

er Moden,så er mulig at det er det ja.

Uff da starten på rier, ok,da håper jeg virkelig ikke det tar 2-3 dager :)

Skrevet

Modning, starten på rier og eller litt heftigere kynnere. Hvis de blir vondere, mer regelmessige og hyppige, så får du snakke med de på føden. :)

Skrevet

Takk:) Ja får det :) men er langt fra vondt enda:)

Skrevet

Jeg satt akkurat å lurte på hvordan det gikk for deg :-) håper de tar seg opp og blir rier i natt... Sender masse fødestøv til deg FebruarPrins2013 :-)

Skrevet

Takk håper det :) men tror han lille i magen, er en luring,og så har han jo et rampe navn,så blir spennende :) tror nesten jeg må vente til 14 Februar:)

Skrevet

Åh nei!! Det får vi virkelig håpe du slipper... Han kommersikkert snart :-)

Skrevet

Får virkelig håpe det:) men er forbredt til og gå over også :),selvom jeg har veldig liten lyst

Skrevet

Ja, det er jo greit å vara forberedt på det :-) jeg er ikke det, mine har alltid kommet før termin så jeg kommer sikkert bli gal om jeg går over tiden... ;-) ha ha ha

Skrevet

Heldig du er da:),men siden det er min første sier de har inne at det er mye mer vanlig og gå overtid første gang,enn at babyen kommer før eller på termin :).

Skrevet

Det var jo kjedelig :-) hvilken dato har du termin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...