Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Når begynte tilværelsen å bli sånn nogenlunde til å holde ut? Anonym poster: 6e076ac3c3e9fec797397594b1c7c04e
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 synes det gikk veldig bra fra guttene var 8mnd, da sov de hele nattan og spiste fast føde, og morsmelkserstatting innimellom . Nå er de snart klar for skolen og jeg venter nye Tvillinger i August Anonym poster: 5b58e788ec57fc53eac1db951020ca93
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 synes det gikk veldig bra fra guttene var 8mnd, da sov de hele nattan og spiste fast føde, og morsmelkserstatting innimellom . Nå er de snart klar for skolen og jeg venter nye Tvillinger i August Anonym poster: 5b58e788ec57fc53eac1db951020ca93 Oj, høres spennende ut;) Når la du dem på eget rom? Anonym poster: 6e076ac3c3e9fec797397594b1c7c04e
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 Dytt Anonym poster: 6e076ac3c3e9fec797397594b1c7c04e
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 Det har akkurat blitt litt lettere. De er snart åtte måneder. De sover bedre om natten og godt på dagen også. De spiser masse fast føde og vi slipper å mate dem. Anonym poster: 1a130af81d1fcca6d8d02de0a8e66837
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #6 Skrevet 31. januar 2013 Når begynte tilværelsen å bli sånn nogenlunde til å holde ut? Anonym poster: 6e076ac3c3e9fec797397594b1c7c04e Jeg synes det ble lettere etter tvillingene begynte med mme når de var rundt 3 måneder (hadde ikke nok melk). De sov lengre, slik at jeg fikk noen timer sammenhengende søvn. Det hjelper ganske mye at en får nok søvn. Mine tvillinger er snart 3 år. Anonym poster: dd39a6d7c32d0033827ad993eecd0d72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå