Jettanicole Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Har verdens kjedeligste jobb er jeg sikker på. Sitter på kontor som kun er rutineoppgaver. Timene og dagene går så tregt, så gleder meg så utrolig mye ti jeg skal ut i permisjon som er i mai, men aner ikke hvordan jeg skal klare å holde ut frem til da. Er så lite motivert til å dra på jobb. Så noen som har noen motivasjonstips eller tidsfordriv tips så man klarer å holde ut ?
engelmor Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Har verdens kjedeligste jobb er jeg sikker på. Sitter på kontor som kun er rutineoppgaver. Timene og dagene går så tregt, så gleder meg så utrolig mye ti jeg skal ut i permisjon som er i mai, men aner ikke hvordan jeg skal klare å holde ut frem til da. Er så lite motivert til å dra på jobb. Så noen som har noen motivasjonstips eller tidsfordriv tips så man klarer å holde ut ? Strikke
Plommen Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Hva med noen små belønninger innimellom utover dagen? Som litt sjokolade, god kopp drikke,frukt, eller noe annet du liker. Jeg liker å lage avkryssningskalender eller ha nedtelling så jeg ser at det jeg gleder meg til nærmer seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå