Gå til innhold

Tips/Ideer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har verdens kjedeligste jobb er jeg sikker på. Sitter på kontor som kun er rutineoppgaver. Timene og dagene går så tregt, så gleder meg så utrolig mye ti jeg skal ut i permisjon som er i mai, men aner ikke hvordan jeg skal klare å holde ut frem til da. Er så lite motivert til å dra på jobb. Så noen som har noen motivasjonstips eller tidsfordriv tips så man klarer å holde ut ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har verdens kjedeligste jobb er jeg sikker på. Sitter på kontor som kun er rutineoppgaver. Timene og dagene går så tregt, så gleder meg så utrolig mye ti jeg skal ut i permisjon som er i mai, men aner ikke hvordan jeg skal klare å holde ut frem til da. Er så lite motivert til å dra på jobb. Så noen som har noen motivasjonstips eller tidsfordriv tips så man klarer å holde ut ?

 

Strikke :)

Skrevet

Hva med noen små belønninger innimellom utover dagen? Som litt sjokolade, god kopp drikke,frukt, eller noe annet du liker. Jeg liker å lage avkryssningskalender eller ha nedtelling så jeg ser at det jeg gleder meg til nærmer seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...