Gå til innhold

inspirert - noen som føler noe ? (gravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom til å tenke over det. hun bekymret seg så tidlig. jeg er lengere på vei.. hva burde jeg tenke da? føler ikke noe positivt av graviditeten. Er 2. Gang og kjente mye mer enn bare uteblitt mens og mye oppkast og diare. blir bare tynnere og finere i formen :-\ ellers merker jeg ikke noe, skulle jeg hatt noe mer å legge merke til eller går dette den gale veien? .. er i uke 17... Burde jeg være bekymret? :-( skal på ul den 4. Men... noen?

Anonym poster: 87e9766b4d445a15e8584e0ffd04891b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen? .... Ingen... :-\

Skrevet

skjønte ikke stort av den teksten der.. men har du fått bekreftet at alt er bra etter uke 12, burde du nok ikke ha så mye å bekymre deg for :) Kvalme og andre symptomer blir jo borte av seg selv som regel

Skrevet

Jeg skjønte heller ikke så mye av den teksten. "Føler ikke noe positivt av graviditeten, MEN blir slankere og finere i formen?" Kjenner "mye mer enn bare uteblitt mens, oppkast og diare men ellers merker du ikke noe"? Gav bare ingen mening det du skrev. Men annet trimester er gjerne det gylne trimester for gravide med få plager og symptomer. Så lenge du ikke blør eller lignende så er sikkert alt i orden. Har jordmor/lege funnet hjertelyden når du har vært på kontroll?

Anonym poster: 34ed41378b924526ca5503293ea4fe80

Skrevet

jojo. merker jo noe, men er dette bra... har ikke vert på kontroll enda, tok bare en test som viste positiv før jul.... så vet ingenting jeg.. :(

Skrevet (endret)

Er så kvalm/ i dårlig form som jeg sjelden har vært.

Har fri i dag, og er lenket til sofaen. Vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal klare å gå på jobb i morgen og de neste 9 dagene uten fri.

Er 6+5 i dag.

Endret av LanzaroteJenta
Skrevet

Vanlig at symptomene slipper tak etterhvert, så det hørtes helt normalt ut for meg ihvertfall :)

Anonym poster: f7b2feccaff39b05589931dfe949e662

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...