Gå til innhold

Seieren er min:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig sover minsten etter 3 timers våkentid...

Kjenner at jeg har gått over det stadiet med å være trøtt, nå er jeg våken og frykter at jeg IKKE får sove:/

Det er ikke første natten han har våknet sånn, heller 7-8-9 natten, og nå føler jeg meg helt rådvill. Han våkner mellom 11 og halv 12 hver natt og illskriker, nesten som han har panikk eller er skikkelig redd for noe. Og det hjelper ikke den snille pappaen som skal hjelpe meg med å roe han ned, da han KUN vil roe seg hos meg... Han koser og koser og koser helt frem til han vil ned. Har de 3 siste nettene latt han leke selv om det ikke er OK Men det har vært fordi faren jobber tidlig og da må han jo få sove. Han er i godt humør helt til jeg legger han i sengen da begynner "panikken" igjen. I dag prøvde jeg noe annet da, jeg satt å så på tv med han til han ville ned, så la jeg han i sengen og lot han gråte litt før jeg tok han opp etter at han hadde vært stille litt. Tror jeg gjorde det 15 ganger i løpet av de 3 timene og byttet 2 bleier og ga han mat(Lite matvrak) Og endelig har han sovnet ! ! ! ! :-D

Kjenner at jeg er så utrolig utkjørt og ikke vet hva jeg skal gjøre, men samtidlig så vet jeg veldig godt at dette er en del av det å ha barn og jeg skal ikke klage, for noe så verdifullt trodde jeg aldri at jeg kom til å få. Men etter mange netter med samme greiene i alt fra 1- 3.5 timer må jeg få ut litt steam (er det ikke det denne siden er til;-) Og ikke minst skryte litt av meg selv som hverken sovnet eller gråt:-P Sieren er min, og i morgen er det helsestasjonen for å høre om de har noe tips og råd til meg.

Og hvis dere jenter der ute har opplevd noe lignende eller har noen gode råd, så mottas de med stor TAKK:D

God natt alle dere skjønne der ute:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...