Gå til innhold

Trenger tips til å få vannet til å gå!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er min 3fødsel, og begge de 2 andre gangene har de tatt vannet på sykehuset, rett før full åpning.

Nå er jeg på overtid og vil få fortgang i sakene her! ;)

På forhånd takk :)

Anonym poster: 84f28edf0a3ba666c6ca54ce8dda32c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er min 3fødsel, og begge de 2 andre gangene har de tatt vannet på sykehuset, rett før full åpning.

Nå er jeg på overtid og vil få fortgang i sakene her! ;)

På forhånd takk :)

Anonym poster: 84f28edf0a3ba666c6ca54ce8dda32c2

Vel, på meg gikk vannet 3 dager før jeg måtte bli satt igang, samtidig som brystvortene mine ble massert :P

Det er jo riefremkallende, så det var i alle fall nok for meg! Hehe.. Worth a shot! Lykke til :D

Anonym poster: ab8ccda509d2a64948e5ada5946f13f9

Skrevet

Ha masse sex :) Om du har brystpumpe kan du forsøke å pumpe deg og se om du setter igang sammentrekninger i livmora på den måten.. Ellers hadde jeg gått turer og spist grøt med kanel. Men tror nok babyen kommer når den er klar altså så pass på at du ikke sliter deg helt ut.

Anonym poster: dfe7244db5caed59ef8f6ebc74a5778c

Skrevet

Ha sex. Og bli liggende mens sæden får godtgjøre seg inni deg. Om du er moden vil dette få fortgang i sakene!! :-)

Anonym poster: 0b1c83af016a0c3536c23e776d63859c

Skrevet

Hos meg funket det å gå tur. Nå skal det sies at jeg hadde vært sengeliggende i flere måneder. Men den tredje natten etter en kveldstur gikk vannet tolv dager før termin. :) Sex funket i mitt første svangerskap.

Anonym poster: 08988a2a64c994e7c0fcec9e0647fdb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...