Anonym bruker Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Hver gang jeg skal se film der så henger filmen seg opp. Vi har bra nett og helt ny ruter så skal ikke være det som er problemet. Netflix funker perfekt hver gang og har aldri opplevd at den har hengt seg opp. Anonym poster: bad63d26b30d2d350e06fe9762968a91
♥Madam Mim♥ Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Aldri hengt seg opp når jeg først har lastet filmen, men har opplevd at den ikke har fått kontakt med nettverk i det hele tatt eller at jeg trykker nedlasting og den blir bare stående på 0% fremgang på nedlasting. De gangene jeg har opplevd dette har jeg dratt ut alle kontakter og satt de inn igjen. Da har viasat oppdatert seg og det fungerer som det skal :-)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Aldri hengt seg opp når jeg først har lastet filmen, men har opplevd at den ikke har fått kontakt med nettverk i det hele tatt eller at jeg trykker nedlasting og den blir bare stående på 0% fremgang på nedlasting. De gangene jeg har opplevd dette har jeg dratt ut alle kontakter og satt de inn igjen. Da har viasat oppdatert seg og det fungerer som det skal :-) Takk Skal prøve det neste gang. Har til nå bare prøvd å streame men må visst prøve å laste ned da Anonym poster: bad63d26b30d2d350e06fe9762968a91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå