Anonym bruker Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Hvordan var det? Ja, det er jo såklart en stor omveltning å få barn uansett, men når man har flere fra før som er blitt ganske store og selvhjulpne.. så blir det kanskje annerledes? Har to tette, og opplevde deres tidlige år som rimelig hektisk. Ser for meg en rolig og harmonisk tid, men så kan det jo også bli veldig "sjokkartet" med en liten baby igjen... Anonym poster: db90cda3216bc7a26a88e3e09855bfeb
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Lurer på det samme. Mi blir snart 6 år, og det blir minst 1 år til neste.. Anonym poster: a823a3d4ebf84a04dfae264d66515ba8
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Ble gravid første gang som 20 åring og var dermed en ung mor. Ble gravid igjen da jeg var 36, så dette er virkelig en attpåklatt Hadde to forskjellige svangerskap, første var lett andre svært tungt fysisk og psykisk. Merker stor forskjell på opplevelsen ved å være ung mor vs gammel mor. Har mye mer roen nå, klarer å kose meg i 'nuet'. Med første var det hele tiden om å gjøre å nå forskjellige milepæler fortest mulig, hadde lite tolmodighet og var ikke så flink til å stimulere baby... Nå derimot, slapper jeg mer av ifh til dette, og det er deilig Klarer faktisk å gjøre like mye nå som da jeg var 20 av aktiviteter, lek.....min datter på 17 blir mer sliten Veeel, dette ble kanskje en annen diskusjon men det er jo helt klart en stor omstilling i livet. De første månedene her var helt kaos.....men vi fikk tilslutt 'dreisen' på det igjen. Er så glad for at vi fikk denne muligheten igjen Det 'dumme' er kanskje at man har kvittet seg med alt av babyutstyr og klær, og må starte helt på nytt.. Kommer vel også an på hvilken livsstil man lever - mye hjemme eller mye på farten? Blir ikke så mye tid til sofaliv, men det har gått veldig bra med oss da er faktisk godt å leve et aktivt liv! Anonym poster: 41da17709d03d59b45bc7b751678d6f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå