Gå til innhold

Rutine UL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har time på fredags morgen, derfor lurer jeg på noen ting:

Er det sant at en bør ha full blære for da er det lettere å få fine bilder?

Hvor lenge før bør jeg spise noe?

Er det noen andre ting jeg bør tenke på, utenom helsekortet?

Takk! :)

Anonym poster: 02682c528ecf2d65ad6477aff84979b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare husk helsekortet :) Aldri hørt noe om det andre og har vært på fem rutine ul.

Anonym poster: fb9ca01d247fc121adf98948f950df9e

Skrevet

Er du gravid??. I såfall trengende du ikkje tenke på noen ting.. Spis, drikk, tiss, bæsj akkurat når du føler for det... Må le av alle disse rare spørsmålene...

Anonym poster: c2a6413e740eb1e1fd96e8974bc7c74e

Skrevet

Ville ikke hatt full blære da det fort tar opptil en time og mye press på den delen av magen. Helsekortet og en bukse og topp som tåler litt gele på seg. Ellers er det bare å spise når du er sulten og møt opp :D

Skrevet

Jeg trengte ikke helsekortet.

Anonym poster: c5bdc9e7106254e1021c15fecaced6fc

Skrevet (endret)

Her måtte jeg levere det så jordmor fylte inn ny termindato.

Og er en kommet så langt tar en det vel med seg over alt uansett ;)

Endret av 1G+1G :D
Skrevet

Jeg hadde bare med helsekortet. Tror ikke jeg ville hatt full blære, hos meg lå babyen langt nede i bekkenet, så ble mye press ned mot blæra ;)

Skrevet

På tidlig UL måtte jeg ha full blære. Det fikk jeg beskjed om da jeg fikk innkallelse. Har ikke hørt noe om det på ordinær UL. Måtte ellers ha med helsekortet.

Anonym poster: 74ee52abd7a149b7ad357125dbb46679

Skrevet

Stod det noe om full blære i timeinnkallingen? Ikke det, nei. Da skal du pisse før du kommer. Stod det noe om faste? Ikke det heller, nei. Da spiser du hvis du er sulten.

Ta med deg magen og helsekortet. Og gubben hvis du har lyst.

Anonym poster: 5e4d4e43092e012d2c9554fd4a924289

Skrevet

For det første så ser jeg ikke poenget å svare noen spydige, det er vel grunn hvorfor noen spør spørsmål her inne fordi de synes det er ekkelt å spørre andre om det?

For når jeg var på UL i uke 12, så fikk jeg faktisk beskjed om at jeg burde ikke ha spist noe på 1-2 timer før, fordi fosteret var så aktivt at det ble vanskelig å ta nøyaktige mål. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...