Anonym bruker Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Samboeren min ble så glad når jeg fortalte at jeg ville slutte på P-pillene at han løp rett ut på badet og kastet pillene i do, slik at jeg ikke hadde mulighet til å ta flere! Dette er jo egentlig en solskinnsstart på prøvingen.... Men.... To dager senere sitter jeg her da og lurer... Er jeg klar? Passer det med jobb? Hva gjør vi nå? Økonomi? Jeg som ville trene og bli fit til i sommer....? Blir jeg syk? Alt surrer rundt i hodet, nesten litt panikk! Hvordan takle dette her? Vil jo ikke knuse samboer og si at vi kanskje skal vente litt til... Han sa han heller ville ha barn nå enn om 5 år, vi er 23år begge to. Anonym poster: 81fe61f5ad6a69da12389c8fdff3e082
Jettanicole Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Jeg trur nok de fleste begynner automatisk å tenke sånn. Husker jeg tenkte på alt det i sommer når vi planla nr to. Ble litt usikker på om jeg var klar for en til, men de tankene gikk heldigvis fort bort. Trur man blir forberedt og klar i løpet av 9 mnd automatisk i grunn. Min første var ikke planlagt og da var det vell kunn negative tanker som kom, men med tiden og når man begynner å kjenne spark osv følte jeg meg plutselig klar og bare gledet meg.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Jeg er 10 år eldre og har også litt kalde føtter når vi endelig er i gang med prøvingen. Passer vel egentlig aldri med barn, så det kan en ikke tenke på . Anonym poster: a80d0c56b74cdff530926e019bd214ec
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2013 #4 Skrevet 30. januar 2013 Jeg tenker slik i blandt enda, er snart halveis i svangerskapet. Tror også at alle tenker slik, og man har 9 måneder på å bli klar Anonym poster: af066711a572168dd78ae87626c7adcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå