seigdamererbest Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Seigdamen er på slankekur og det har gått ganske så bra, men denne uken har jeg slitt. Sötsug av dimensjoner! Men har blitt tennene sammen, blitt en sur kjerring og holdt ut. I dag måtte jeg innom butikk og kjöpe ny vekt (den gamle sier "error" en tredjedel av tiden og da er jeg overbevist om at jeg har lagt på meg så mye at jeg er for tung for den :-( ) Inn i butikk, fant vekten, til kassen og der ved siden av kasseapperaten lå Stratos!! Nå bor jeg i utlandet og har aldri sett noe norskt snop her, men der lå en nydelig blå Stratos.. "Det er en helt ny sjokolade, fikk den i går", sa hun bak kassen. "Jeg vet ikke hvordan den smaker eller noe". Så jeg prövde å fortelle at jeg viste, at den er norsk og veldig god men med munnen full av nydelig Stratos var det litt vanskelig å forklare seg ordentlig ;-) Jeg skylder på butikken når vekten har gått opp i morgen, greit det eller?
bIomstre Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Er det egentlig lov å selge vekt OG sjokolade i samme butikk? Finnes det ikke et EU-direktiv mot sånt? Dessuten var du vel nesten programforplikta til å gjøre litt norgesreklame og bare måtte demonstrere hvor god den er? Du kan både skylde på butikken OG kreve Nidar for betaling antagelig...
Gjest Nerdens'mus Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Helt klart sabotasje , men er nok skjebnen som unte deg en liten booster. Nå harr du fått den ultimate avbrudd på slankekuren slik at du har ni giv til å leve på til neste spise dag. Bodde i australia i to perioder på et år og vet hvor fristende norsk godter blir når man kommer over det. Hvilket land holder du til i?
seigdamererbest Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2013 Det kan bli dagens konkurranse...jeg bor i det landet som når jeg var ung lagde utrolig dårlige fjernsynsteatre, men som NRK som landets eneste kanal insisterte å sende med jevne mellomrom. Hva land er det?
Gjest Ziva Skrevet 30. januar 2013 #5 Skrevet 30. januar 2013 Ingen mandag uten Finsk fjernsynsteater (eller var det tirsdager).
frk Nilsen Skrevet 30. januar 2013 #6 Skrevet 30. januar 2013 Du er i din fulle rett å skylde på butikken ved evt vektoppgang i lang tid framover!
Gjest sug lut Skrevet 30. januar 2013 #7 Skrevet 30. januar 2013 Finnene er lumske, det der er verre enn bloddoping!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. januar 2013 #8 Skrevet 30. januar 2013 Det er klart du måtte ha deg en stratos når du først fant en! Det var vel et ledd i mentalhygienen, og teller ikke i kaloriregnskapet. Husker da jeg bodde i Australia, da fikk vi tilsendt pakker med melkesjokolade, firkløver, stratos og tyrkisk pepper fra foreldra våre- fantastisk! (Brunost og Stabburets leverpostei fant vi forøvrig utrolig nok i en delikatesseforretning der nede, dog til blodpris. )
Gjest amandine Skrevet 30. januar 2013 #9 Skrevet 30. januar 2013 Verre enn bloddoping? ER det ikke bloddoping? Av beste sort, til og med! Fnis
Iiiiik Skrevet 30. januar 2013 #10 Skrevet 30. januar 2013 Det er jo ikke sabotering - det er integreringshjelp og støtte til minoritetsbefolkningen! Snakker du finsk? Det står for meg som et veldig vanskelig språk å lære! Ingenting som er i nærheten av norsk vel?
seigdamererbest Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #11 Skrevet 31. januar 2013 Det er jo ikke sabotering - det er integreringshjelp og støtte til minoritetsbefolkningen! Snakker du finsk? Det står for meg som et veldig vanskelig språk å lære! Ingenting som er i nærheten av norsk vel? Finsk er et veldig vanskelig språk å lere!! Jeg hadde en illusjon om at jeg hadde et språköre, men den illusjonen ble grundig knust når jeg flyttet hit :-( Men jeg har lert meg det sånn cirka så om jeg ikke kan sitte å småprate med en gruppe så kan jeg i alle fall gjöre jobben min..
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 31. januar 2013 #12 Skrevet 31. januar 2013 Jeg har en glipp med jevne mellomrom for å holde ut dietten, og det har ikke gjort noe med vektnedgangen. De gangene jeg har skeiet ut er faktisk de ukene jeg har gått mest ned Håper du får samme erfaring som meg! Lurt med en liten glipp av og til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå