Anonym bruker Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Til helgen kommer farmoren og farfaren hennes på besøk og de har kjøpt barneseng til henne! Hun er under akkurat under 2 år men datteren deres skal ha barn og de trenger sprinkelsengen vi har (arvegreier) Noen tips til rask tilvenning? Vet ikke om de tar med seg sprinkelsengen men regner nesten med det. Hun får den samtidig som hun får helt nytt soverom vi har pusset opp og det er hun kjempegira over Takk på forhånd for svar ! Anonym poster: ce85f7304723488c57239bb5f1e9a46e
Tauriel Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Har ikke noen andre råd enn å la henne få være med å skru den sammen Her gjordet jeg det når jentungen fikk ny seng, men hun var bare litt over året gammel. Så kan ha noe med alderen, for hun elsker sengen og har ikke hatt noe problem med å få henne til å sove i den. Hun fikk leke litt i rammen mens jeg skrudde den sammen, "inspisere" delene og leke på madrassen da den ble lagt i
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Gjør det til en morsom greie at hun får ny seng. Og ha det mørkt på rommet når hun legger seg, da er det ikke så fristende å stå opp og leke. Anonym poster: bbd0f74a9c83db4ccda8cc3364758ead
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 30. januar 2013 #4 Skrevet 30. januar 2013 La henne være med når dere setter den opp. fortell at dette er hennes seng nå, for hun er jo så flink jente.. Legg noe mykt på gulvet, så hun vet det er mykt å falle om det skulle hende
nistepakka Skrevet 30. januar 2013 #5 Skrevet 30. januar 2013 1. Ta bort sprinkelsenga. 2. sett opp ny seng 3. Legg barnet i ny seng. Funket fint her
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2013 #6 Skrevet 30. januar 2013 Takk for tips! Høres jo relativt enkelt ut så det blir spennende å se hvordan det går i helgen Anonym poster: 60b3c5ce733f26792fd2f5bbb802b34b
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 30. januar 2013 #7 Skrevet 30. januar 2013 Hehe.. Hadde en lignende tråd her for noen uker siden som lurte på akkurat det samme. Jeg var litt førevar og tenkte "tenk hvis ditt, tenk hvis datt". Hun ble med å skrydde sammen senga ig oratet masse im det i de dagene før det skulle skje. Vi sikra oss at begge var hjemme den store kvelden/natta, for vi regnet mwd det kom til å bli rot uten like og en lang natt. Klokka 20 bat pappan henne ned som vi pleier og sang nattasangen. Mamman satt og beit negler i sofaen. Pappan kom opp igjen etter ett minutt (!!).. Hun hadde bare sagt "stoooor sæææng" og snudd seg til siden og sovna. Nå er det to uker siden hun byttet og sover bedre enn noen gang. Har enda ikke forsøkt å forlate senga om natta.. Men DEN delen regner jeg med forandrer seg Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå