Mango86 Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Jeg skal begynne på babysvømming med sønnen min, men har ikke badetøy som passer (dvs eier kun bikini'er og puppene velter jo ut!). Jeg vil derfor ha en badedrakt, uten spiler slik at jeg slipper å tenke på cup-størrelse. Og jeg vil gjerne ha badedrakt da strekkmerkene som enda er ganske røde ikke vises Noen tips til hvor jeg kan kjøpe en god badedrakt? Pris er ikke så nøye, bare den vil tåle klorvann uten å bli grå etter 2 bruk
Elskeråværemamma Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Jeg skal begynne på babysvømming med sønnen min, men har ikke badetøy som passer (dvs eier kun bikini'er og puppene velter jo ut!). Jeg vil derfor ha en badedrakt, uten spiler slik at jeg slipper å tenke på cup-størrelse. Og jeg vil gjerne ha badedrakt da strekkmerkene som enda er ganske røde ikke vises Noen tips til hvor jeg kan kjøpe en god badedrakt? Pris er ikke så nøye, bare den vil tåle klorvann uten å bli grå etter 2 bruk Sportsbutikker???
Mango86 Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2013 Var på G-max her om dagen, men det var så utplukket... :/ Hvor på nettet kan en finne en okay badedrakt skal tro...?
Fire småtroll Skrevet 30. januar 2013 #4 Skrevet 30. januar 2013 Jeg har kjøpt flere rimelige badedrakter fra Ellos, og de har holdt seg overraskende godt i fargen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå