super_s Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Det har seg slik at jeg må ha ny babycall, da den vi har må leveres tilbake til sin opprinnelige eier (svigerinna mi, hu trenger den selv nå). Og jeg lurer veldig på hvilken babycall jeg skal velge. Må ha noe ordentlig noe som det ikke skurrer i. Tips anyone?
super_s Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #2 Skrevet 30. januar 2013 Her var det ingen hjelp å få skjønner jeg
Februargullet2013 Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Kanskje dette hjelper deg http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/testbasen/husoghjem/test-av-babycall-3474187.html
super_s Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2013 Jeg så på¨denna testen før i dag, men vil gjerne ha innspill med erfaringer fra egne babycaller. Den jeg har brukt som tilhører svigerinna mi er helt fantastisk, men desverre er det ingen som har denne typen lengre. (jeg vil helst ikke ha noe med skjerm, da jeg ser på det som totalt unødvendig. Kjøpte selv en helt enkel en som er relativt lik den jeg til nå har brukt, men den skurrer noe så sinnsykt så den er jeg ikke fornøyd med) Hva slags babycaller har dere da? Og er dere fornøyd?
Februargullet2013 Skrevet 30. januar 2013 #5 Skrevet 30. januar 2013 Har den som er best i test jeg,men vet jo ikke hvordan den er,men håper den er så bra da:)
Tordensky Skrevet 30. januar 2013 #6 Skrevet 30. januar 2013 Jeg har den fra Phillips Avent med sånn månenattlys på. Ikkenoe fancy men dekker våre behov. God lyd og kjøpt på salg på babyshop. Tenkte ikke at nattlys var nødvendig egentlig, men det er veldig kjekt nå når vi deler soverom for da kan jeg se ansiktet til babyen og se om han sover. Vuggesangfunksjonen er helt unyttig, menmen...
super_s Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2013 Jeg har den fra Phillips Avent med sånn månenattlys på. Ikkenoe fancy men dekker våre behov. God lyd og kjøpt på salg på babyshop. Tenkte ikke at nattlys var nødvendig egentlig, men det er veldig kjekt nå når vi deler soverom for da kan jeg se ansiktet til babyen og se om han sover. Vuggesangfunksjonen er helt unyttig, menmen... Det er ikke noe skurring i den? Får helt angst av denna skurringa
4 trollunger Skrevet 30. januar 2013 #8 Skrevet 30. januar 2013 Jeg har denne typen og er veldig fornøyd! http://www.jula.no/babyvakt-1020-kidzzz-922145
Major HotLips Houlihan Skrevet 31. januar 2013 #9 Skrevet 31. januar 2013 (endret) Jeg har neonate og er veldig fornøyd. Ingen skurring, god lyd og rekkevidde også viser den temperatur Og damen på butikken sa at det var den eneste hun virkelig anbefalte, den absolutt beste! Endret 31. januar 2013 av Leona og snart 3rosa♥
ingjo79 Skrevet 31. januar 2013 #11 Skrevet 31. januar 2013 Har neonate kjøpt på barnas hus. Kjempe fornøyd!
Neffi78 Skrevet 31. januar 2013 #12 Skrevet 31. januar 2013 Jeg har den fra Phillips Avent med sånn månenattlys på. Ikkenoe fancy men dekker våre behov. God lyd og kjøpt på salg på babyshop. Tenkte ikke at nattlys var nødvendig egentlig, men det er veldig kjekt nå når vi deler soverom for da kan jeg se ansiktet til babyen og se om han sover. Vuggesangfunksjonen er helt unyttig, menmen... Jeg har også phillips sin. Er kjempe fornøyd.
Februargullet2013 Skrevet 31. januar 2013 #13 Skrevet 31. januar 2013 bare ikke kjøpt for under 800,fordi de skurrer mye,hvis du ikke liker det
Tordensky Skrevet 31. januar 2013 #14 Skrevet 31. januar 2013 Litt usikker på om jeg skjønner hva du mener med skurring..som i en dårlig radio liksom? Det har jeg hvertfall ikke merket noe til. Phillips Avent (med månenattlys) er på salg til 500,- på lekmer.no.
super_s Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #15 Skrevet 1. februar 2013 Lurer på om jeg har bestemt meg for den phillips avent (med månenattlys) Takk for hjelpa alle
jaaada Skrevet 1. februar 2013 #16 Skrevet 1. februar 2013 Har også neonate og er kjempe fornøyd! Vi har den enkle typen uten temp etc. Fikk den anbefalt når den første røyk (doro, anbefales ikke) og den har ikke sviktet på snart to år. Klar fin lyd, begge Uniter er små og trådløse så enkle å bruke på tur, batteriet varer i over ti timer og er lavest mtp stråling. Nå venter vi nr tre og ser behov for en til så kommer til å kjøpe samme type igjen.
Tordensky Skrevet 2. februar 2013 #17 Skrevet 2. februar 2013 Forresten! Har på babycallen nå (Phillips Avent med månenattlys) og jeg hører lav skurring i den når jeg har øret helt inni den.. er det for mye for deg? Hører ikke noe skurring når den står på bordet eller henger rundt halsen og den hemmer ikke lydene fra småen, men som sagt, om jeg stapper den INN i øret omtrent for å høre om jeg kan høre pusten hans så hører jeg både pust og lav skurring...
super_s Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #18 Skrevet 3. februar 2013 Har nå kjøpt meg den fra phillips med månelys og den ble testa i går da ungen la seg, og jeg er veldig fornøyd med den så langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå