Gå til innhold

Fungerer herbalife?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å prøve det, men lurer på om noen vet om dette fungerer?

Anonym poster: 6a16663ce5533271c4a16240bce6dcaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner ei jente som gikk ned 40 kg på det.. Jeg prøvde selv, men det smakte så vondt at jeg klarte ikke mer

Skrevet (endret)

kjenner ei jente som gikk ned 40 kg på det.. Jeg prøvde selv, men det smakte så vondt at jeg klarte ikke mer

glemte noe.. hun har gått opp alt + mer igjen

gjør du det riktig, burde det funke :)

Endret av AiliVeronica
Skrevet

Nei. Elendige, lavkvalitetsprodukter til blodpris.

Anonym poster: 0958f3b1686c0c1212a008ccd1cb0324

Skrevet

Hva skal du bruke det til? Er det måltisderstatter for og få i seg RIKTIG næring for at du for eksempel ikke spiser frokost til vanlig? Eller det som tilskudd, for og få riktig mat etter trening? Er det måltidserstatter for og få i deg mindre kcal, og gå ned i vekt? Elller rent tilskudd fordi du vet du får i deg for lite mat i løpet av dagen..

Mål, bruk og type pulver er vel alfa og omega her...

Anonym poster: de8ed1b6026fc626f57cb75fb70f57bb

Skrevet

Ja det funker!! Gikk ned 25 kg, og gjorde en varig kostholdsendring og trening i tillegg. Holdt vekta i i nesten 4 år! Ble så dessverre syk så jeg ikke kunne trene, og deretter gravid. En graviditet kjapt etter den første så har de dessverre ikke gått av igjen. Men gleder meg til jeg er ferdig med å gå gravid og amme, da er det på an igjen med shaker :) smaker himmelsk synnst jeg :)

Det er nødvendig med en kostholdsendring ved bruk av Herbalife for å holde vekta, ellers vil allt bare komme snikende på igjen :/ det gjelder forsåvidt alle slankekurer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...