Gå til innhold

Hadde du tatt det opp uansett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du finner ut at mannen har skrevet med ei dame, greit nok, han skal jo ha venner han og.

Men så ser du også at han skrev med henne da du var noen dager borte. Hun sier hun er på vei hjem og går av bussen. Han skriver lignende: ja, så nå kommer du snart til meg?;-) der hun svarer: ja ;-)

Dette er 2 uker siden, ville du tatt dey opp eller ikke brydd deg?

Anonym poster: 845f7647a80864855546cb370c2b8055

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg hadde stjålet på butikken for to uker siden, skulle jeg ikke blitt anmeldt fordi "det var jo trossalt to uker siden"?

Anonym poster: c2f05f6348801cbd8f0c93a97c062d8c

Skrevet

Selvsagt så ville jeg tatt det opp..

Greit nok med besøk av ei venninne, men da regner jeg med at jeg hadde fått vite det.. Når det er holdt skjult, så skurrer det...

Anonym poster: 459a9481cc66850f7b8ad84f020e744a

Gjest sussie77
Skrevet

Ja det hadde jeg tatt opp. Og hvis jeg ikke hadde gjort det hadde jeg konstant tenkt på det.

Skrevet

Jeg skrev det slik fordi jeg ikke vil virke sjalu eller mistenksom. Det er jo ikke sikkert han hadde besøk av henne, men enda lukter det svidd, og jeg veit ikke om jeg kan klare å ta det opp, vil ikke jeg bli sett på som en snik og sjalusi kvinne?

Anonym poster: 43c0be2b745d2be33e30c7a8d00494e3

Skrevet

Hehe hadde din man likt om du hadde fått besøk av en mann uten og si det til han?? Her er det ugler i mosen altså..

Anonym poster: 4ce82db62ab7edf71617419df5657456

Skrevet

Burde jeg heller vente om det skjer igjen eller.om jeg finner mer "bevis" før jeg sier noe?

Skrevet

Opplevde noe lignende med mannen min, vi hadde bare vært sammen 1 mnd så "reglene" var vel litt uklare for han, men uansett. Jeg besøkte venninna mi en helg, og da jeg kom hjem så jeg at han hadde skrevet til en gammel flørt og spurt om de skulle møtes .

Det ble et helvetes leven, og jeg gav beskjed om at dersom han gjorde noe sånt igjen så flytta jeg (jeg bodde hos han allerede da). Siden har han ikke gjort noe lignende. Han skiver kun med venninner, de få han har. Og på et vennskapelig nivå.

Han hadde klikka om jeg gjorde det samme, så da får han behandle meg på samme måte.

Anonym poster: b6976287dd4bf2db061a042b99e486d9

Skrevet

Burde jeg heller vente om det skjer igjen eller.om jeg finner mer "bevis" før jeg sier noe?

Eeehhh? Ta det opp, det skal selvfølgelig ikke skje igjen !

Skrevet

Jeg er vel mest redd for hva som egentlig er greien her. Er fler år siden eksen min jugde ang hasjbruk, og jeg er vel av den grunn redd for å finne slike "feil" igjen.

Anonym nr 8. Hvordan fant du ut av det? Var det mobil du leste? Eller på andre måter? Siden jeg vel har strekt meg så langt å lest meldingene som sies at jeg da ikke stoler på han, som sikkert er like fælt :(

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hva med å spøre: "Jeg kom over det her, er det bare humor mellom to venner, eller bør jeg starte å uroe meg?"

Da viser du deg ikke sjalu, og om du kjenner han godt, så vil du forstå det, om han prøver å dekke over noe.. Om du synes det virker som om han dekker over noe, så si det som det er: Du ser på han at det er noe han holder igjen, og han får heller være ærlig om det hele, for at det skal funke mellom dere.

Skrevet

Nei, det er klart. Men vil jo helst ikk vite om det er noe galt. Jeg er rar jeg vet, heller stoler jeg ikke lett på folk og er grusomt mistenksom når noe først virker rart.

Ganske nytt forhold også. Og jeg syns det var bedre om jeg hadde funnet mer å "gå på" enn bare det. For det kan være at jeg bare er grusomt mistenksom....

Skrevet

Jeg er vel mest redd for hva som egentlig er greien her. Er fler år siden eksen min jugde ang hasjbruk, og jeg er vel av den grunn redd for å finne slike "feil" igjen.

Anonym nr 8. Hvordan fant du ut av det? Var det mobil du leste? Eller på andre måter? Siden jeg vel har strekt meg så langt å lest meldingene som sies at jeg da ikke stoler på han, som sikkert er like fælt :(

God gammeldags snoking på mobilen! Han ble sur, men det han gjorde var verre og det innså han. Forholdet var ferskt, ville vite om jeg orka å satse. Dessuten var han hemmelighetsfull mtp mobilen, skjønte at det måtte være noe. Han har bedt om unnskyldning for hendelsen, og har ikke gjort det igjen. Han er sjalu selv, så når han tenkte seg om ble han faktisk flau over egen oppførsel.

Hadde han ikke reagert som han gjorde og lagt seg flat så hadde vi ikke vært sammen i dag. Et forhold krever gjensidig respekt. Synes du skal ta det opp med han, men spørr, ikke beskyld :)

Skal dere ha et langvarig og stabilt forhold er ikke sånn skriving aktuelt, venninne/tulleskriving eller ei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...