Gå til innhold

Flere som føler seg helt ræva for tiden?


Betta84

Anbefalte innlegg

Føler meg ikke noe bra for tiden.. :/ føler meg feit,lat,lite konfrontabel med meg selv..rett og slett liiiite "good looking" (føler jeg).. Flere som har det slik? Gleder meg veldig til dem 3 første mnd er omme,når gravid magen blir mer synlig,og man begynner å føle seg litt mer vell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe ja huff .. Gleder meg til å få den fine gravide magen og ikke den " Oj, hun har spist en kebab for mye magen "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg akkurat likedan... Er egentlig veldig fleksibel og easy-going til vanlig, men nå kjenner jeg meg plagsom ovenfor min kjære og lite fin i tillegg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe særlig dette assa :/ Men når dem magiske 3 er over,blir det garantert bedre ;) Har kommet seg littegranne her allerede,fått en fin liten bulk på magen,og det hjelper jo litt på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det samme lurer jeg også på minni09 :o fasiten må vel være store klær (noe jeg ikke kan fordra å gå i) :/ eller evnt holde oss hjemme :P hehe. Neida,vi kommer nok gjennom dette også ;) Er jo ikke lenge til vi faktisk "kan" brøle det ut og slippe å skjule det :D *glede*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig....

Føler meg småfeit (enda jeg ikke ha gått opp noe) og uhyre trett.......

Magen buler - kombi av luft, tarmer som flytter seg og en svært hurtigvoksende gjær, tydeligvis. Var i mammabukser fra uke 9 sist. Er nå uke 8 og sliter litt med å gjemme flesketuten allerede. Selvsagt ikke babyen som opptar all plassen, men buler ut gjør den uansett...

Gleder meg til det går 3-4 uker til, slik at det blir ordentlig tut, ikke bare en ekstra stor bilring.

Kommer aldri i verden å klare å skjule det så lenge.... Tidlig UL på onsdag (da 8 fullgåtte uker). Om alt er bra der, tror eg vi får fortelle familie før resten av verden oppdager det på egenhånd. Selovom jeg egentlig ville ventet til uke 11-12 og tidlig UL nr 2 ift nakkefolder mm.

Man får satse på at alt er bra - oddsene er jo absolutt på vår side :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, føler meg helt forjævlig. Jeg har vært i sånn god treningsteam de siste par årene. Så nå etter jul med alt for mye god mat, sykdom og graviditet med null energi føler jeg meg dvask og forjævlig. Orker ikke stelle meg om morgenen en gang. Tar det kun overflatisk hvis jeg skal ut døra. Gått i pysjbukse og utvasket singlet dagene lang hjemme. Håret står til alle kanter og jeg har ringer rundt øynene. Hvis dette svangerskapet blir som de forrige er energien tilbake for fullt rundt uke 15 og da går det som regel greit helt frem til fødsel. Selvsagt plager av mange slag, men energien er som regel der. Selv når jeg er fødeklar pleier energien å være helt på topp sammenlignet med de første 3-4 mnd. Så det er bare å håpe at blir sånn denne gangen også.

 

Er glad jeg faktisk har hatt influensa den siste tiden, for vi prøver fortsatt å holde det hemmelig at jeg er gravid. (krysser fingrene for at ingen kjente er her inne) Så nå skylder jeg bare på influensaen, selv om den er høvelig over. Den henger bare sånn veldig i vettu.. ...langtekkelige greier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hjemme i dag pga kvalme og fordi jeg føler meg generelt helt elendig. Tror det blir hjemmedag i morgen også. Er liksom litt bedre å kunne legge seg litt på sofaen når energien forsvinner. Og kvalmen roer seg litt fortere enn når jeg går på jobb. Er 7 uker i dag og spent på hvordan dette utvikler seg. Forrige gang fortsatte kvalmen til rundt uke 10. Kjenner jeg gruer meg til å gå på jobb nå, og det har aldri skjedd før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...