KatrineA Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Hei Jeg er frilansjournalist for klikk.no og skal skrive en artikkel om feberkramper. I den forbindelse vil jeg gjerne ha tak i noen som har erfaring med feberkramper og som kunne tenke seg å fortelle sin historie. Helst noen som følte at det hele var litt dramatisk der og da, men som kan berolige andre foreldre som får oppleve det samme. Vi trenger bilde også. Send meg en mail på [email protected] eller meld fra her inne så høres vi :-) Håper jeg hører fra deg! Hilsen Katrine Andreassen
har jente og gutt og ny spire Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 ønsker ikkje å delta men har opplevd det fleire gonger.Den første gangen var det heilt grusomt.me var sikker på at jento vår døde.Det er det verste me nokon sinne har opplevd og det kom så brått!! har opplevd det fleire gonger etter dette.Det er heilt forferdelig no og,men no veit me kva det er.
KatrineA Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2013 Nå har jeg fått tak i en mamma som vil fortelle sin historie :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå