Gå til innhold

Rust på understell emaljungla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har fått misfarget/rust på understellet på vognen? Jeg har emmaljungla classic chrome. Den tåler visstnok ikke snø og veisalt ifølge leverandøeren... Men vi bor jo i norge, skal jeg ikke kunne bruke vognen ute på vinteren?! Har bare brukt på fortau ol. Har blitt kjempestygg på bare en vinter...

Anonym poster: 976c4561431256242b56546eeae4b904

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke rust, men noe av belegget har flasset av, så det har blitt litt ujevn farge. Men har stått mye ute i all slags vær (har veldig liten gang), og brukes nå til andre barnet.

Men kontakt butikken du kjøpte den hos hvis du er i tvil. Kan hende de ordner/bytter uten kostnad. Jeg fikk ordnet både bremsen og når hele understellet var blitt skjevt, uten kostnad eller kvittering.

Skrevet

Mulig det ikke er rust, bare fargen som har gått av hos meg også... Men er stygt uansett, stygge brune flekker som ikke går og vaske vekk. Vognen står alltid inne i gangen når vi ikke er ute på tur.

Skrevet

Du stikkordet uten kvitering? Kanskje jeg skulle prøvd det... Jeg kjøpte den i sverige, har sendt mail med bilde til butikken men de ville ikke gjøre noe.

Skrevet

Autokorrektur. Du fikk ordnet uten kvittering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...