Anonym bruker Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Sist jeg var prøver, brukte jeg mye pernille.info, men ser siden er lagt ned :-/ Finnes det noen andre sider med samme type info? Anonym poster: b48befadd31e1d1463c1ceeb84791f97
SG-Pernille Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Heisann! Jeg ser at dette er en gammel tråd, men jeg tenkte jeg bare skulle si fra om at siden min er oppe igjen nå. Jeg beklager så mye de ulemper dette oppholdet evt. medførte... Da jeg sluttet som admin på SnartGravid var jeg bare SÅ ferdig med alt som hadde med prøving å gjøre, og la ned nettsiden som en følge av dette. I ettertid kom det flere henvendelser om siden, enkelte mer rørende enn andre, så samvittigheten min har omsider ført til at jeg opprettet siden igjen. Denne gang i ny drakt, språkvasket, med noe innhold redigert, noe innhold fjernet, og ikke minst noe splitter nytt innhold også.Jeg håper www.pernille.info vil bli til glede og nytte for dere igjen! Stor klem fra gamle-Pernille i fra hine, hårde dager på SG
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #3 Skrevet 20. august 2016 Denne er også fin: http://hvordanbligravid.com Anonymous poster hash: e6cc6...221
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå