Gjest sug lut Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Gudskjelov for at jeg planla hjemmekontor og ikke skulle vært noe sted og prestert noe klokka åtte... forsovelse. Det er forskjell på halv seks og kvart over sju... vekkeklokka på fonen har kanskje ringt men den lå inne hos tenåringen som ikke hører om man blåser trompet i øret hans... og dermed sover man til kvart over sju. Da må unger opp fort, og skyfles ut på rekordtid med frokost i en hånd og matpakka i den andre... nå må mor sitte helt stille og drikke kaffe sakte en halvtimes tid før jeg er i stand til å være et produktivt medlem av samfunnet kjenner jeg...
bIomstre Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Brft! *riste-av-seg-den-følelsen* Men hjemmekontor er fine ting. Bare meg og kaffekoppen igjen her oxo, myyk start, ahhh!
Gjest Kira bjeffer Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Jeg hadde litt av den samme følelsen da jeg våknet, og jeg som var så sikker på at jeg satte på vekkerklokken i går før jeg la meg. Men det gjorde jeg tydeligvis ikke! Så her ble det hjemmekontor i dag også. Kanskje jeg faktisk får gjort noe i dag (hvis jeg kommer meg ut fra dib!), fordi da er jeg litt mer utilgjengelig.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 30. januar 2013 #4 Skrevet 30. januar 2013 Dager man forsover seg er pyton! Får ikke ristet av meg den stressende følelsen resten av dagen da... Hjemmekontor et et privilegium jeg ikke har, men høres fantastisk deilig ut
Patetica fåkksi Skrevet 30. januar 2013 #5 Skrevet 30. januar 2013 I frykt for å høres ut som et bittert rævhøl her, men dere med hjemmekontorprivilegiet bør ikke klage for meget når dere forsover dere. Undertegnede må stille klokken x:00, på minuttet, i uniform, og hvis ikke kan jeg få fyken. Hvilket innebærer at en forsovelse i denne gården er et sant helvete på alle måter.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. januar 2013 #6 Skrevet 30. januar 2013 Hater forsovelser jeg også. Om så det bare er 10 minutter det er snakk om- en travel morgen går hele opplegget åt helvete bare på det. Og jeg kan ikke ha hjemmekontor, må pent innfinne meg på jobb. Som om ikke det var nok, tar jeg buss- spesialinnleid for oss som jobber der. Ergo går det ingen annen buss senere, og skulle jeg slengt meg på kollektiv, hadde jeg dukket opp på jobb i tolvtiden en gang. Så her er det faktisk så gæli at om jeg forsover meg, kan jeg omtrent like godt la være å dra på jobb, og heller ta en feriedag. Utenom de dagene jeg kan fri til min far da, og røske ham ut av senga så han kan kjøre meg. Heldigvis hører dette med til sjeldenhetene, siden ungen har det med å våkne til samme tid hver dag. Takk gud for levende vekkerklokker!
Iiiiik Skrevet 30. januar 2013 #7 Skrevet 30. januar 2013 Forsovelser er en vederstyggelighet som kan ødelegge hele dagen. Heldigvis (?) har dette huset to levende vekkerklokker som aldri svikter, så mine minner om den slags er nokså vage. Hjemmekontor er så deilig når man har mye å gjøre - da slipper man alle telefoner og alle som "bare må spørre om noe".
Gjest sug lut Skrevet 30. januar 2013 #8 Skrevet 30. januar 2013 Jeg trodde også at jeg hadde levende vekkerklokke... men det hadde jeg selvsagt ikke i dag. Vanligvis ligger den foran telefonen...
frk Nilsen Skrevet 1. februar 2013 #9 Skrevet 1. februar 2013 Kjenner følelsen, jeg gjorde motsatt tidligere i uken. Skulle opp 06.30 og hadde stilt klokka på 05.20. Det tok meg et kvarter å skjønne at jeg kunne sove en time til.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 1. februar 2013 #10 Skrevet 1. februar 2013 Har lært meg til å ikke stole på den lille menneskelige vekkerklokken siden den plutselig kan finne på å snooze når det passer minst! Selv om jeg ikke har fått lov å sove til alarmen på telefonen ringer på evigheter, så er den alltid på sånn i tilfelle
frk Nilsen Skrevet 1. februar 2013 #11 Skrevet 1. februar 2013 I natt kom den menneskelige vekkerklokken på 5år inn 01.15 og spurte om det var ok å stå opp.... Han gikk med på å sove litt til, dvs til 07.30
Studine mevik Skrevet 2. februar 2013 #12 Skrevet 2. februar 2013 I frykt for å høres ut som et bittert rævhøl her, men dere med hjemmekontorprivilegiet bør ikke klage for meget når dere forsover dere. Undertegnede må stille klokken x:00, på minuttet, i uniform, og hvis ikke kan jeg få fyken. Hvilket innebærer at en forsovelse i denne gården er et sant helvete på alle måter. Omtrent sånn er det i min jobb også, for ikke å snakke om at man blir hengende etter med alle dagens gjøremål dersom man kommer seint, men det skal litt mer som skal til før man får fyken i min jobb
Iiiiik Skrevet 4. februar 2013 #13 Skrevet 4. februar 2013 I frykt for å høres ut som et bittert rævhøl her, men dere med hjemmekontorprivilegiet bør ikke klage for meget når dere forsover dere. Undertegnede må stille klokken x:00, på minuttet, i uniform, og hvis ikke kan jeg få fyken. Hvilket innebærer at en forsovelse i denne gården er et sant helvete på alle måter. Du har selvfølgelig helt rett! Jeg bøyer hodet i skam og skal aldri mer klage over forsovelser hvis jeg skal ha hjemmekontor. I dag skulle jeg imidlertid kjøre i tre timer for å vitne i Fylkesnemda for sosiale saker og da kommer man ikke for sent! Er så stuptrøtt nå fordi jeg var redd for å forsove meg. Teller det?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 4. februar 2013 #14 Skrevet 4. februar 2013 I frykt for å høres ut som et bittert rævhøl her, men dere med hjemmekontorprivilegiet bør ikke klage for meget når dere forsover dere. Undertegnede må stille klokken x:00, på minuttet, i uniform, og hvis ikke kan jeg få fyken. Hvilket innebærer at en forsovelse i denne gården er et sant helvete på alle måter. Du har selvfølgelig helt rett! Jeg bøyer hodet i skam og skal aldri mer klage over forsovelser hvis jeg skal ha hjemmekontor. I dag skulle jeg imidlertid kjøre i tre timer for å vitne i Fylkesnemda for sosiale saker og da kommer man ikke for sent! Er så stuptrøtt nå fordi jeg var redd for å forsove meg. Teller det? Jeg syns det teller litt, men bare litt. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå