Gå til innhold

Vindu i eggehvitt eller bomullshvitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet en av de kan se litt gul ut mot annen hvitfarge. Hvilken farge ville dere ha valgt? Og hvilke erfaringer har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en farge som heter bomull på lister rundt vinduer og dører her hos oss vet jeg. Jeg er veldig fornøyd med det i alle fall. Har nøytrale vegger i en lys gråfarge, husker ikke hva den heter. Ser ikke gule ut i det hele tatt mot den lysgrå, men jeg vet ikke hvordan det er mot andre hvitfarger.

Skrevet

Eggehvit kan ofte se litt gul ut, så jeg ville valgt bomull.

Anonym poster: ed488c0239d9015b7f8238a57d68cd33

Skrevet

Det er bomull vi har valgt, for har også hørt at eggehvitt kan bli litt Gulating mot andre hvitfarger. Men leser på nett at bomull er enda gulere, så lurer på om det stemmer? Kommer til å ha gråtoner ellers i stua...godt å høre at du som har bomull et fornøyd!:-)

Skrevet

Vi fikk hjelp til å finne riktig farge i en fargehandel der de er kjempeflinke. Den fargen vi fikk der (bomull) er visstnok den som er nærmest den fargen ferdigmalte hvite vinduslister og dørlister har. Så vi har tatt ett strøk på for å skjule spikerhull og det har blitt kjempefint.

Skrevet

Det et samme fargekode og altså samme farge. Bomull er standardfarge og altså lik over alt, mens eggehvit kan variere litt.

Anonym poster: 2176b12e7444d186adfd67ca189b878a

Gjest sug lut
Skrevet

Det er sånne spørsmål som får meg til å forstå at jeg virkelig er mann. Og ikke en metromann heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...