Gå til innhold

Hvor mange sykt barn dager har dere brukt i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag blir det min tredje allerede:(

Jenta vår har alltid vært mye syk, ofte feber og slike ting. Idag er det diaré:(

Mannen har brukt 2dager og..

Anonym poster: 63b93d4187099d6e10e0e0e53e68aa3c

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

En på meg og en på mannen. Mannen ble så syk, og var hjemme resten av uken med allerede syk sønn

Skrevet

0 sykt barn dager på meg

1 på mannen.

Har brukt 3 sykedager til meg selv.

Anonym poster: d37e1ee608fa6c16cc4f07fca0d9c91d

Skrevet

Ingen.. Hadde runden med sykdom i jula...

Skrevet

Har brukt tre dager pga. febersyk datter. Er alene med henne.

Skrevet

Jeg har brukt 5. Eldste og mellomste hadde halsbetennelse med 2 ukers mellomrom og minsten hadde feber i helgen, så da ble hun hjemme mandag . De forsvinner fort med 3 barn :(

Skrevet

Jeg er på min 2. sykt barn-dag. I tillegg har mannen min vært hjemme flere dager i januar. Han er student og hadde ikke så mye forelesninger akkurat den perioden med vannkopper. Faren min som er pensjonist har også stilt opp noen dager. Det ene barnet vårt hadde vannkopper etter nyttår, det går minst en uke bare på det. Nå har hun fått hoste og feber og har ligget rett ut. Barnehagen ringte mandag, og hun kommer til å være hjemme hele uken.

Heldigvis kan pappan min stille opp noen ganger, men det forutsetter at barnet ikke veldig syk. Veldig greit når barna er på bedringens vei, men det ikke er friskt nok til å gå i barnehagen.

Anonym poster: c634f80ef939d237e7d20ef92dd5a912

Skrevet

Ingen. Har heldigvis hatt fri selv de dagene ungen var syk.

Skrevet

Vi bruker dessverre alle hvert år. Har en gutt som er fryktelig alergisk mot våren spesielt. Mai er et mareritt for han hvert eneste år. Uff, er så kjedelig for gutten å måtte være inne nesten hele våren.

Anonym poster: 72b870bbccd690e8fd60975b6fe24ec6

Skrevet

Mannen har brukt 1. Jeg går hjemme for tiden men hadde time tidlig på sykehuset til kontroll så han måtte bli hjemme. Ble selv syk så han sko til med 2 dager egenmelding også. De bruker han vanligvis ikke.

Skrevet

Mannen har brukt 1

Jeg har brukt 0

0 dager på oss selv

Vi er veldig lite syke alle 4, ihvertfall sånn "vanlig" sykdom. Men 7-åringen min skal opereres i april, så fra da og frem til sommeren blir det mye fravær.

Skrevet

Ingen, bruker ca 5 dager på barnet i året, er sjelden syk. Men jeg har brukt 3.

Anonym poster: 24512ccae328baaf2432fb235dd63d6b

Skrevet

Jeg har brukt 4 dager og barnefar 4 dager. Sønnen vår fåå 6 år ikk plutselig epilepsi og vært mye utredning på sykehus og hjemmedager fra skolen etter anfall på natta.. Og mer blir det vel.. Men nå er søknaden om utvidede sykedager pga kronisk syk barn sendt inn.

Skrevet

Har ikke brukt noen, heldigvis. Men brukte mange i november og desember...da gikk han nesten syk hele tiden. Men man kan vel ikke forvente noe annet første barnehage året..

Anonym poster: ec05e6c101962f2644055661da3e4658

Skrevet

1. "Heldigvis" ble mannen også syk, så nå er unger og far syke sammen hjemme. Stakkars gjeng.

Anonym poster: 5cddf4a6aef1960dd7549dcedd3fdee2

Skrevet

Ingen

Anonym poster: 6683aa7fd893bf893ed53c4bab322c26

Skrevet

Har bukt en sykbarn dag, men har snart vært sykemeldt i to uker pga ryggen. Hadde ikke jeg vært hjemme hadde vi nok brukt opp seks dager tilsammen!

Har besteforeldre som kan stille opp litt!

Anonym poster: 9493e49600e6313c9b9afa013f4116c2

Skrevet

3syk barn for meg og mannen har brukt 2. Og jeg har brukt en avspasering uten lønn pga planlegginga 2.januar. 1åring i bhg, like mye syk som han er frisk...

Anonym poster: 90dd812d49ea8815161365dae8f548a4

Skrevet

Jeg har ikke brukt noen. Hadde en uke med syke barn her, men løste det med å bytte vakter istede. Og den ene dagen gikk jeg tidlig.

Jeg har egentlig 30 dager med sykebarn dager, men såfremt jeg kan lirke litt med arbeidstider gjør jeg heller det enn å ta sykebarn dager. Med to kronisk sykebarn i hus vet jeg aldri når jeg virkelig trenger disse dagene. Så når det er feber og influensa (noe som betyr at de ikke kan på skolen og barnehage, men formen deres pleier å være veldig grei) prøver jeg å bytte vakter før jeg tar ut sykebarn dager. Jobben er veldig grei der, det har vel litt med at jeg er ganske fleksibel, når jeg har sykebarn og når det er andre med sykebarn på jobb.

Minmann har to sykebarn dager. Vi har ikke barn sammen.

Anonym poster: cb710adb84d82079eb72156dc2626829

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...