Anonym bruker Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Er så lei av å lese innlegg om alene mødre som får ditt og datt og at de ikke skulle hatt det. Er blitt alene og hadde før to inntekter. Skal ha husleie, strøm, mat klær osv selv om jeg nå er en og ikke har to inntekter lengre. Hadde jeg valgt så hadde vi vært to og hatt to inntekterr. Vi kan godt bytte. Er folk virkelig så smålig at de ikke unner andre noe??? Det er i en overgangsfase. Anonym poster: ec3780f8f71b001bf655c2bb1667e290
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Det er alt for mange som ikke unner andre noe i en overgangsperiode i livet. Du må bare heve deg over det. Anonym poster: f4fe32d705aff588ee013d10f5bec61f
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Slapp helt av, det er mange som ikke tenker slik også men av og til har folk som har "jobbet så hardt" for sine egne ting ikke evnen til å unne andre å "få litt starthjelp".. De er jo så flinke, så da er jo alle andre? Vel.. Ikke så flinke ifølge de selv.. Og helst late.. Og tjukke.. Og dumme.. Osv osv. Ikke bry deg om hva andre mener.. Hvertfall ikke her inne. Her skriker nemlig ekstremistene så høyt at det er umulig å overse dem. Endret 30. januar 2013 av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
SmåSpurven Skrevet 30. januar 2013 #4 Skrevet 30. januar 2013 Jeg har spist meg kvalm på brownies, vil du ha resten? (Kom ikke her og si at jeg ikke deler!) Nei, jeg vil ikke bytte med deg. Og ja, jeg unner andre hjelp
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2013 #5 Skrevet 30. januar 2013 Jeg unner de som trenger det, jeg unner de som bruker den hjelpen til det den skal brukes til, men fy hvor provosert jeg blir når en alene mor går ut hver helg, og drikker seg hinsides med penger som heller skulle gått til nye klær til barnet... Eller til stadig kjøper seg nye klær til seg selv... Og jeg har opplevd dette på nært hold, da mor til mitt stebarn holdt på slik i maaaaange år! Anonym poster: 23e53377e012b095eead2b8166b1d5a2
Gjest Gullguttene Skrevet 30. januar 2013 #6 Skrevet 30. januar 2013 Heldigvis tenker ikke alle sånn. Det er bare snakk om en overgangsfase, og de fleste støtteordningene er jo tidsbegrenset. Mange føler altfor sterk tilhørighet til de pengene de betaler i skatt og tror at det er de som finansierer alenemødre, utlendinger, uføre and the list goes on... Sannheten er at den største andelen skattebetalere ikke en gang har finansiert seg selv.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2013 #7 Skrevet 30. januar 2013 Det er ikke alle som får alt de trenger. de som du referer til har det godt, men de alenemødrene (som meg) får ikke stønader i hue å rævå eller dekket i hytt å pine av faste utgifter. akkurat som deg må og flere betale slikt selv.. Vi klarer oss 4 stk på 10 500 kr mnd.. å bør så minimalistisk og sosialt, mørkt og trist. men vi lever da å har ikke rett på bedre hjelp visstnok... hva sier det deg? Du må nokk bare legge bitterhet på hylla å stå på.. :-) Anonym poster: db6030eaa6b11d175859ad8c37ea3bab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå