Gå til innhold

Cybex Sirona

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har erfaring med dette setet? Ser at Barnas Hus skal begynne å føre det nå. Vi har Besafe Izi Combi til eldstemann, men det tar veeeldig stor plass når man monterer det bakovervendt, så har lyst på nytt sete til minsten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også sett på det setet, må ta en tur til Babyshop eller Barnas Hus og ta en nærmere kikk. Så jeg er også interessert i å høre fra noen som har det, er dere fornøyd? Hvilke positive og negative erfaringer har dere med det? Syns det virker så kjekt at man kan vri det 90` så det er lettere å sette inn barnet :)

Skrevet

Vi har dette setet og er fornøyd. Foreløpig er minstemor såpass liten at jeg egentlig ikke har brukt funksjonen med å snu setet så mye enda når jeg setter henne inn, men jeg ser at det er veldig praktisk når barnet blir litt større. Av "negative" erfaringer kan jeg nevne at jeg synes de to metalldelene som holdes sammen på selene kan være litt vriene å få på plass. Men det antar jeg er en vanesak, har kun hatt setet i noen uker.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg traff på en som selger dette setet inn til babybutikker og han tipset meg om at.det kommer en ny modell av sirona som.er litt høyere i ryggen før august. Da kan en bruke.det litt lenger. Ellers fikk jeg vite at jeg kan bruke maxicosi helt til hun er 12 kg så lenge ørene ikke kommer over kanten.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Har setet og er kjempefornøyd! Deilig at du kan snu det mot deg, god sittestilling for barnet, og god "hvilestilling". Har foreløpig ikke noe negativt å si om det, bortsett fra at det kun kan festes med isofix. Går ikke i eldre biler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...