Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Har sett feil i den forrige tråden jeg opprettet, så denne blir nok mer riktig: http://folkihusan.no/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=6 Er det galskap gi f.eks 5,5 mill for dette da? Herlig uteområde, smarte løsninger, stor og god plass for barna osv. Åhh, kjenner dette huset bare roper på oss! Er på Sortland/Strand, og jeg er ikke kjent der oppe. Anonym poster: 59629c02cd7a723904151cb20c7dec50
Gjest vinterbrud Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 I mine øyne er det et drømmehus,som jeg gjerne kunne bodd i. Men jeg er ikke kjent oppe i Sortland og boligmarkedet der oppe.
stratosku Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Det var fint! Kunne gjerne tenkt meg et slik hus, men ikke på sortland. 5,5 mill er vel ganske mye i det området? Tror nok det kan bli vanskelig å få solgt det senere med tanke på prisen. Dette kommer jo også an på hvor god råd dere har, og om dere har mulighet til å betale på det om renta plutselig skulle skyte til værs.
År og dag Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Fint hus. Sortland er flott, elsker Vesterålen. Gode solforhold på Strand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå