Gå til innhold

Hvorfor syns jeg livet er så kjipt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så sint på meg selv! Alt er bare dritt, men jeg har ingen grunn til å føle det slik. Jeg har jobb, hus, barn, mann, god helse og gode venner. Alikevel forbanner jeg livet mitt hver dag og går mye med tanker om å ta livet mitt. Alikevel glimter jeg til og føler jeg har det supert og er lykkelig. Tør ikke å ta det opp med en lege heller, for da blir jeg vel diagnostisert som gærn og får et stempel på meg resten av livet. Man må vel være fullstendig ute å kjøre når man egentlig har det fint men føler som crap hver dag? Hva skal jeg gjøre? ;( jeg tør ikke prate med noen, for jeg har jo ingen grunn til å klage.

Anonym poster: ee33c5f457c1bda0629933d075506e16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det ha med årstiden å gjøre? Føler du det slik hele året?

Skrevet

Bipolar?

Anonym poster: 0738e0da682272c3b0afcbe34c50ab64

Skrevet

Da har du kanskje en depresjon og bør snakke med legen om det. Dette kan ramme alle, også de som tilsynelatende har alt på stell. Det er mulig å få hjelp, ikke kast bort tiden din med å gå rundt å føle deg dårlig!

Skrevet

Sånn har veldig mange det innimellom.

Man trenger egentlig ikke være så veldig på vakt før det er slik at disse følelsene tar overhånd i hverdagen din, eller at du slutter å ha "gode dager"...

Men likevel, kanskje greit å vurdere å snakke litt med legen, sånn i tilfelle?!

DiB er dårlig som legekontor serru ;)

Skrevet

Det har vært sånn siden i sommer. Jeg har vært i permisjon og da renoverte vi hele huset. Kanskje jeg ble så presset at det klikket for meg? :(

Anonym poster: 06ce8ef45529856239c58ba8c0b38e4d

Skrevet

Bipolar?

Anonym poster: f2c76698141873619ee8541a42b39bce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...