Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Våger/vil ikke si det til kollegaene mine. Dei er kjempe kjekke og støttende, men føler de ikke vil forstå. Det som er: Jeg er ung (15-20 år yngre enn dei andre) Er sykemeldt for jeg er sliten etter alt som har skjedd det siste året. Er blitt alene men barnet og jobbet 100 % hele tiden. Men kan nå senke skuldrene å alt er på plass, Blei plutselig så sliten i november og blir ikke bedre, så legen har anbefalt meg å holde meg litt hjemme. (Meget stressende jobb, både fysisk og psykisk) Andre som føler det slik? Sjefen tok det veldig fint og hadde merket på meg at jeg er sliten. Anonym poster: 230dae355d7e4bef0926a0d4e51fd6a1
Ikkenonick Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Hvorfor ikke være ærlig? Du kommer vel til å benytte sykemeldingen du har fått og dermed kommer du jo til å være borte? Si at du har møtt veggen og trenger litt tid på å komme deg så du kan yte max mens du er tilstede, og at du håper at de har forståelse for dette. Alder er irrelevant, livssituasjon er ikke...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Ja, jeg kommer til å være borte, begynner i morgen. Så må jo si det uansett, men kvir meg litt. Er ikke helt meg dette her. Anonym poster: 230dae355d7e4bef0926a0d4e51fd6a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå