Gå til innhold

Sykt barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I disse influensatider er alle mine barn blitt syke,men er spesielt bekymret for hun midterste. Hun er fem år og har aldri på disse årene sett så dårlig en almenntilstand på henne noen gang. Vil si at ingenting har vært "kritisk",men hun har sovet døgnet rundt,vært hvit og dratt i ansiktet, kritthvit tunge. Hun har ikke hatt skyhøy feber,men den har ligget på 39-39,5 nå i 6 døgn.

Ble litt bekymret i dag da hun, etter å ha sovet i fem timer, våknet å sa at hun ikke kunne se noenting. At alt bare var "svart", dette varte bare ei lita stund før at det ble bedre igjen.

Har ikke dratt til legevakta fordi dette varte så kort,pluss at hun for første gang på 6 døgn hadde hun ikke hadde feber lenger etter dette, og har virket fin siden ei stund etter hun har våkna.

Nå kjenner jeg litt på at jeg kanskje burde dratt likevel...Iaf ringe lege i morgen?

Hva tror dere?

Anonym poster: 9eecd176a505bb41cd6be6f467c3fb5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, herregud, må du virkelig spørre her inne??

All sunn fornuft tilsier at du burde ringt lege for leeeeenge siden!

Jesus, altså!

Anonym poster: 916d3fff334afa1ea3b9ba5831663a4a

Skrevet

Trodde man normalt skulle konferere med lege hvis barnet hadde feber over 39 i mer enn tre dager...? Så ja, jeg ville tatt en telefon til legen i morgen.

Skrevet

Ring legen du.

Anonym poster: 0f107ba378f3bd50546e2195e2086ad7

Skrevet

Hehe,ser at det ble mye tull med det nest siste avsnitte gitt...jaja,men dere skjønner kanskje(?) :)

Til #2

Det var ikke jeg som var til stede når dette med øynene skjedde.. men er litt likevis når hun har vært i slik god form i etterkant. Vi skal selvsagt ringe lege i morgen,og har snakka m legevakta. De mente det mest sannsynlig var influensaen,men at du burde bli sjekket...

Hi

Anonym poster: 9eecd176a505bb41cd6be6f467c3fb5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...