Gå til innhold

Jeg er helt knust!!! :'(


Tredjemann på vei :D

Anbefalte innlegg

Var på tidlig UL i dag, og skulle liksom være 8+2... Har hatt absolutt alle symptomer på graviditet og vært superkvalm siste to ukene, men har hatt litt brunlig utflod, så ville dobbeltsjekke... Og der fant jordmor bare en liten "oppklarning" inni livmora, men ikke noe embryo som hun kunne se... Hun sa det enten kunne tyde på at det ikke hadde utviklet seg til et foster, eller at jeg var kommet mye kortere på vei enn antatt, men akkurat det kan umulig stemme :'(

 

Da jeg kom hjem brast jeg ut i gråt og lå og skreik i 1 time før resten av gjengen kom hjem igjen.... Har mest lyst til å skrike og skrike hele tiden, men hva hjelper vel det....

 

Ble henvist videre til sykehuset for en ekstra sjekk om en ukes tid, men hva er oddsen for at det har skjedd noe nytt da liksom?

 

Huff, for noe dritt!!!! :((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 3 små ♥

Huff, så veldig trist:(

Jeg kan ikke svare på det du lurer på, ville bare sende over en trøsteklem. Håper selvsagt at de ser mer på neste ul, men det høres kanskje litt mørkt ut? Jeg var på ul (utvendig) 6+6, og så da ganske tydelig et avlangt foster med hjerteaktivitet.

 

Ingen mulighet for at du er kortere på vei en antatt?

 

Føler med deg. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så veldig trist:(

Jeg kan ikke svare på det du lurer på, ville bare sende over en trøsteklem. Håper selvsagt at de ser mer på neste ul, men det høres kanskje litt mørkt ut? Jeg var på ul (utvendig) 6+6, og så da ganske tydelig et avlangt foster med hjerteaktivitet.

 

Ingen mulighet for at du er kortere på vei en antatt?

 

Føler med deg. Klem

 

Nei, kan ikke skjønne at jeg er kortere på vei desverre... Testet positivt for EL den 15.desember og la inn aksjer inntil noen dager senere. Etter den gang har vi hatt sex så sjelden at jeg ikke kan skjønne det kan ha blitt noe. Dessuten testet jeg jo pos. på grav.test allerede før ventet mens 31.januar :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Svarte deg på 1. Trimester. Tenker på deg! Å få den beskjeden du fikk idag er et sjokk! Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff trist.... Du må bare stå på videre!!!! Alt skjer for en grunn må vi tenke;)

 

Sikkert ingen trøst, men jeg ble satt tilbake 3 dager på tidlig ul... Følte ikke det stemte... I så fall hadde jeg EL 7 dager etter sex... Virker litt voldsomt.

 

Du får holde deg opptatt denne uken sånn at den går veldig fort!!!

 

Klem fra meg og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å nei, så grufult og trist! Hørtes jo litt rart ut hele greia å da, håpe håpe håpe!

 

 

Sender deg en godt trøsteklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...