Gå til innhold

Danske unge mødre...det paret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

som har det veldig skittent og rotete inne. jeg bare lurer. er de bitte litt tilbakestående eller helt normale? dette er ikke stygt ment, men lurer faktisk helt ærlig.

Anonym poster: 1d3a3bca3000944279c056aa9aeb6dce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok de er litt enkel, i hvertfall han. Først trodde jeg han var tidligere narkoman,

Skrevet

Syns han virker som en normal gris. Hun er jeg mer usikker på.

Anonym poster: 13c60c1a14e333aa48c39a8654beb70d

Skrevet

Ikke sikker, men de er jo utrolig tafatte! Det må nesten være noe galt, ihvertfall med hu jenta. De blir fratatt barnet kun få timer etter fødsel.

Anonym poster: 76bf76689f3479d4046cfebb21086ee8

Skrevet

Hvorfor bare noen timer etter fødselen?

Skrevet

Hvorfor bare noen timer etter fødselen?

De var jo under "etterforskning" hele svangerskapet, så bestemte kommunen at de ikke var skikket til å ha barn.

Anonym poster: 76bf76689f3479d4046cfebb21086ee8

Skrevet

Stygt å si det, men det var ikke noen overraskelse at det skjer....

Synes også det er hun som virker mest rar ut,....

HI

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne annet enn at de (hvertfall Dea) er lettere psykisk utviklingshemmet. Hun må jo ha en lavere iq enn "normalen". Det er tragisk at de blir tatt med i programmet. Enkelte burde beskyttes mot seg selv syns jeg...

Skrevet

Reagerer på at de deltakerne jeg har sett til nå virker så "trashy"! Det paret kan jo ikke være like heldig stilt som så mange andre. Og hun som ligger på sofaen og røyker... Blir satt ut!

Anonym poster: fbb3b1f0d7d307fee8d29a9443359686

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne annet enn at de (hvertfall Dea) er lettere psykisk utviklingshemmet. Hun må jo ha en lavere iq enn "normalen". Det er tragisk at de blir tatt med i programmet. Enkelte burde beskyttes mot seg selv syns jeg...

Det samme tenker jeg. Jeg tror Dea har en liten grad av PUH...mange med en svært liten grad av PUH kan man nesten ikke se det på de en gang, helt som alle andre..så tenker at hun faktisk har det.....mer usikker på mannen, tror ikke han har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...