Gå til innhold

syden tur!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært i tyrkia i slutten av april?eller noen som har reist til syden i uke 31?hvordan er det å reise til syden etter å ha passert 30uker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir nok ille varmt,men går sikkert :)

Skrevet

var ikke så mye å velge i:( er 17 uker idag så vil helst reise litt tili,og fra her vi bor i nord,så blir d så dyrt å reise fra gardemoen

Skrevet

Ja det forstår jeg :). Deilig med varme, bare du ikke blir overopphetet,men du mener jo det sikkert selv

Skrevet

Hvor i tyrkia da?? Det er store forskjeller ang varme der..Vært mye i alanya hele året rundt.Slutten av april kan du være både heldig og uheldig med været. Kan regne endel, eller være sol dagen lang, er ikke SÅÅÅ varmt! Og kveldene er kjølige,slik at man må bruke langermet.

Skrevet

tenkte alanya ;) men ble så usikker nå,venter nr 4 i begynnelsen av juli,så hadde lyst på en tur før den kom,aner ikke hvordan det er å reise med fire barn...ser for meg at det ikke går i det hele tatt :P men mulig det.er bare så trengende etter sol,hele familien er vel d,så er det hvor kan vi reise i april?andre forslag mottakes med stor takk :D

Skrevet

alanya er ikke veldig barnevennlig, hadde da valgt side isteden, mye mindre biltrafikk og langrunn strand!!og ja de kjører mopeder på fortauet og i gågatene i tillegg. Side er rolig og behaglig i forhold hevrtfall. Strendene i alanya er ikke langrunne og masse bølger spesielt kleopatra siden , østresiden er litt bedre.

Skrevet

det vi har sett på er leiligheter som har ett kjempefint anlegg,har vært på kleopatra stranden i 2011 og syns den var veldig fin :) men sant ang langrunne å masse bølger :( nei ble så i tvil nå...vet bare jeg vil ha sooool

Skrevet

Hvilkene leiligheter da?? Pleier alltid bo på kleopatra siden selv jeg alså, synes stranda er fin også,men tenkte hvis man vil ha noe litt mer barnevennlig og vil til tyrkia er side å anbefale.

Hva med Egypt da? aldri vært der selv men tror det er litt mer stabil temperatur der i april.

Skrevet

Anbefaler også Side med barn.mye roligere og ikke så store bølger og slik som i Alanya.kan anbefale sunwing resort.

Skrevet

aramis village ;) jo var bare prisen var såå dyr for alle oss 5 i side på sunwing hotellet :) men kjempefint så d ut som :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...