Gå til innhold

Fytti, venninna mi er bra frekk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ei melding her om dagen hvor hu lurte om om vi ville komme innom en dag for å hilse på og levere gaven til ungen hennes som nettopp hadde bursdag. Hadde nesten ikke forventa annet. Hu forventer gave til seg sjøl og ungen hver gang de har bursdag, men det er sjelden hu kommer med noe i retur! Verken jeg eller ungen min fikk gave da vi hadde bursdag i oktober og januar... Kjente at jeg hadde lyst til å sende en melding tilbake og påpeke at ungen hennes får gave når vi har fått vår, men beit det i meg.

Kjøper en gave til 200 til ungen hennes og den faller i smak. Allikevel sier venninna mi at det ikke var sånn ungen ønska seg! Hu hadde selvfølgelig sendt meg ønskeliste over hva HU ønska til sin unge, som var masse klær fra et bestemt merke og butikk... Jeg kjøpte heller en leke fordi det er UNGENS bursdag og da klarer hu faen meg å være så frekk og utakknemlig.

Hadde det ikke vært for at hu har mange andre gode kvaliteter hadde jeg aldri gidda å ha mer kontakt!!!

Anonym poster: f51c742c4d1dcdc3935504fa08f6a3fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke at du vil dra dit i det hele tatt og i alle fall ikke ta med gave. Bare drit i hele dama og bursdagsgaven.

Anonym poster: fe077669336b48a43afd5c208f086431

Skrevet

Hjelpes..... :wacko:

Gjest Gullguttene
Skrevet

Kan du ikke si det til henne på en ordentlig måte? Det er ikke sikkert at hun er klar over oppførselen sin. Vennskap er jo gjensidig, så ved mindre de har dårlig råd burde i det minste barnet ditt få en liten oppmerksomhet på bursdagen sin.

Skrevet

Hva betyr "gidda"?

Anonym poster: f6e18498730919bca3c36c0e22384d32

Skrevet

Haha! Unnskyld at jeg ler.. Men du er bra dumsnill.. Jeg hadde svart på sms med: "jeg trodde ikke vi kjøpte bursdagsoresanger til hverandre jeg, men kommer gjerne en tur på besøk" ;)

Du lar henne behandle deg sånn.. Du gir henne lillefingeren og hun spiser hele hånda..

Skrevet

Synd å si det men når du skriver på den måten eks hu, sjøl, gidda

da tenker jeg white trash

Anonym poster: fc9e5261fdf8f84d257fef2d0292fb33

Skrevet

Synd å si det men når du skriver på den måten eks hu, sjøl, gidda

da tenker jeg white trash

Anonym poster: fc9e5261fdf8f84d257fef2d0292fb33

Omg,når du skriver white trash så tenker jeg fjortis

Anonym poster: 6cdf4cd72b0d0c775999603731197c69

Gjest Julia1984
Skrevet

Men HI, hvorfor gjør du det?

Hvorfor sier du ikke fra?

Hvorfor overser du ikke denne bursdagen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...