Gå til innhold

Til moderator Elin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Nå er jeg drittlei av tråder som blir opprettet med kun et mål og henge ut andre brukere her inne. Det er ikke akkurat noen hemmelighet at disse bråkmakerne signerer anonymt så det jeg lurte på var om dere kunne gått sammen med politiet for å finne nickene bak anonym og deres ip adresse og dermed oute eieren med fullt navn her inne. Det hadde vært en real lærepenge.

Anonym poster: d6e6299f37ec723231fd0e607cc4095a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det hadde vert sikkelig bra hvis dere gjorde det,er jo kun for og lage et helvete her inne for andre.

Skrevet

Hei

Nå er jeg drittlei av tråder som blir opprettet med kun et mål og henge ut andre brukere her inne. Det er ikke akkurat noen hemmelighet at disse bråkmakerne signerer anonymt så det jeg lurte på var om dere kunne gått sammen med politiet for å finne nickene bak anonym og deres ip adresse og dermed oute eieren med fullt navn her inne. Det hadde vært en real lærepenge.

Da håper jeg dere tar meg aller først rasshøl! Gjett om jeg får fet erstatning da a! :D

Anonym poster: 2fb59dc760e860843d140604da879daa

Skrevet (endret)

Hei

Å involvere politiet skjer nok ikke ;) ikke kommer noen til å bli outet heller. Det er nok ikke lov.

Men skriv på ris og ros forumet du, så er det større sjans hun leser det. det er mange rasshøl er inne, men det er nok ingen lov mot å være rasshøl desverre. Men at noen kunne fått seg noen kraftige advarsler hadde vært på sin plass i noen tilfeller.

Endret av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
Skrevet

Hvis folk er dumme nok til å svare på trådene kan de skylde seg selv. Er det DIBs ansvar å beskytte folk mot Internet mener du?

Kan forøvrig fortelle deg at rapporteringsknappen fungerer helt fint.

Anonym poster: 52f944691b13d0a39fb5e485567d2efa

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Hahahahaha! Politiet?!?! Dagens! Ja de har nok slikt å gjøre ;)

Skrevet

Hvis folk er dumme nok til å svare på trådene kan de skylde seg selv. Er det DIBs ansvar å beskytte folk mot Internet mener du?

Hei

Hahaha, skulle dette være et seriøst innlegg???

Anonym poster: 726730e0f3b86118a45cc952f33543ba

Skrevet

Hei

Hahaha, skulle dette være et seriøst innlegg???

Anonym poster: 726730e0f3b86118a45cc952f33543ba

Jeg er helt enig i at det begynner å bli ganske oppbrukt med alle de trådene, men ser ikke for meg at politiet har noen interesse av å involvere seg.

Beste er vel å overse, sannsynligvis er det bare en eller annen drittunge som har for lite å drive med om dagen som holder på.

Anonym poster: 48c458f8df2332369b03156fe28e41b0

Skrevet

Jeg ønsker meg en forklaring fra klikk på hvorfor de ikke klarer å stenge ute de slemme mobberene her inne. På kvinneguiden har de ikke slike problemer som vi har her. Hvorfor den store forskjellen? Begge er klikk-forum. Er det bare jeg som synes det er sløvt jobbet?

Anonym poster: 8ee2e5f7a3d99a0c1501fafad273d526

Gjest Julia1984
Skrevet

Tror du politiet, som ikke har ressurser til å etterforske vinningskriminalitet og voldtekt, prioriterer DIB??? Seriøst?

Skrevet

Er det her det spiller en rolle om forumet er stengt for andre enn medlemmene også? Hadde det gjort noe forskjell?

Anonym poster: 663ebeadca3a1670dd84f7cbf50c525c

Skrevet

Jeg ønsker meg en forklaring fra klikk på hvorfor de ikke klarer å stenge ute de slemme mobberene her inne. På kvinneguiden har de ikke slike problemer som vi har her. Hvorfor den store forskjellen? Begge er klikk-forum. Er det bare jeg som synes det er sløvt jobbet?

Anonym poster: 8ee2e5f7a3d99a0c1501fafad273d526

Hvorfor henger du her hvis du synes det andre forumet er så mye bedre?? Kom deg uti den virkelige verden...

Anonym poster: fceabf7bb34e471957b92aad5e6b9a26

Skrevet

Heisann.

Beklager sent svar på denne, men så den ikke før nå.

Vi involverer dessverre ikke politiet i slike saker, men vi jobber kontinuerlig med å rydde opp. Jeg diskuterer aldri enkeltbrukere i forumet, men brukere som skriver poster som er mot regelverket får en advarsel. Og advarsler kan igjen føre til utestengelse.

Men fortsett å si i fra, så kan vi sammen gjøre forumet enda bedre.

Elin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...