Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Her blir det hjemmelaget kjøttkaker i brun saus med poteter og ertestuing og grønnsaker. Gleder meg som en helt til middag for å si det mildt. :-) Greit å få litt tips til dagene fremover også, så hva skal dere andre ha? :-)
Februargullet2013 Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Kjøttdeig og potetmos og ost i form NAM NAM. så var det noe fisk også. er jo på hotellet siden av riksen nå.
Denunge Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Ettersom gubben er på sånn lærlingtreff ting tang, så gidder jeg ikke å være noe fancypancy og steker rett og slett en ferdigpizza.
MammantilNurket Skrevet 29. januar 2013 #6 Skrevet 29. januar 2013 Kjæresten kommer litt senere, så i kveld lar jeg med inspirere (!) av Fjordland-tråden i går og tester ut rømmegrøten som fikk så mye skryt Er generelt MEGET skeptisk til denne typen produkter .... Spenning i heimen, ja!
Fuglemamma <3 Skrevet 29. januar 2013 #7 Skrevet 29. januar 2013 en litt annerledes grønnsaksuppe som heter fettforbrennende suppe ( men det er ikke for slankingen, det er bare for smakens skyld ) brokkoli blomkål spinat stangselleri gullrøtter vårløk paprika sitron hakkede tomater (gjerne hermetiske) cayennepepper fersk koriander buljong mmmm
stch85 Skrevet 29. januar 2013 #8 Skrevet 29. januar 2013 pannekaker! men det er jo ikke middag i følge mange her inne (vi ble ihvertfall mette)
Denunge Skrevet 29. januar 2013 #9 Skrevet 29. januar 2013 Ble bare sulten når jeg leste de nye kommentarene... Men endte opp med karbonade på brødskive med ertestuing. ikke akkurat middag, men veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå